Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, decembrie 16, 2010

Cause à mon cul ma tête est malade

Un artist adevărat consider că nu are voie să se scuze. Poate cel mult să îşi explice conceptul, dar să se scuze, niciodată.

Am o cunoştinţă cu care în mod normal nu mă laud. Probabil că este singura persoană despre care obişnuiesc frecvent să spun că "nu o cunosc". Mi-e ruşine. Nu mi-e ruşine să recunosc că ni s-au intersectat o dată sau de mai multe ori paşii, ci mi-e ruşine să trebuiască să îngroş şi eu numărul celor care au ceva de zis împotriva acestui om, pentru că la un moment este posibil să fiu obligat să semnez o petiţie privind condamnarea acestuia la moarte. La moarte în chinuri. Mă rog, singura scuză pe care i-aş putea-o găsi este că omul e artist... Cum o dau tot jignitor este pentru restul artiştilor.

Omul ăsta, să-i spunem DM, este muzician. Unul foarte prost. Lamentabil de prost. Dar asta doar în accepţiunea noastră. Pentru că el este foarte bun şi dornic de socializare. Aşa se face că oriunde îşi itinerează talentul doreşte să îi cunoască şi pe ceilalţi din breasla lui. Totul a început în ziua când, ajuns în oraşul Z a anunţat că ar vrea să îl cunoască pe unul dintre marii pianişti ai oraşului. Acesta, amabil l-a invitat la el acasă, la o cină. Împreună cu soţia au pregătit o masă discretă însă foarte cochetă şi au desfăcut o sticlă de vin roşu, pe care au băut-o în trei. A doua zi dimineaţă, pianistul din oraşul Z asistă la concertul lui DM. Dezastru. Ulterior DM avea să recunoască această calamitate, motivând că, cu o noapte înainte de concert, din invidie profesională a fost îmbătat de pianist.

După mai multe astfel de aventuri lumea a aflat pericolul. Artişti din toată ţara au început să refuze pe bandă rulantă socializarea cu DM. Şi acum vine bomba. Credeţi că DM s-a oprit din cantat? Nu. Este în continuare la fel de mare şi talentat. Din când în când, dacă cineva îi sugerează că a cântat foarte prost ce credeţi că motivează? Fusese nemâncat înaintea spectacolului!

P.S.

Nu încercaţi decodarea numelui acestui artist, nu veţi reuşi să îl deconspiraţi.

În orice caz, aviz cârcotaşilor, nu este vorba despre Dinu Maxer, sau Maxxer sau Maxxxer sau Maxxxxer! Deci NU.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...