Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, decembrie 22, 2010

Violarea intimităţii pe Facebook: vi se cere să vă postaţi profilul sexului

S-au spus multe despre neajunsurile Facebook. M-am trezit şi eu acum, în prag de Sărbători să vă mai dezvălui unul, care pe mine personal m-a făcut să reevaluez scopurile acestui concept de socializare. Este vorba despre o cerere expresă pe care ţi-o adresează gnomul din spatele facebook prin care acesta doreşte să îţi vadă "sexul din profil". Aşa ceva mi se pare pur şi simplu o violare a intimităţii şi un precedent periculos, pe care antedenigratorii Facebook l-au trecut cu vederea. Cum adică să arăt lumii întregi sexul meu din profil. Mă rog, sau nu lumii întregi, doar celor cărora eu le accept prietenia. Le accept prietenia, nu le ofer însă liber şi la profilul sexului meu.

E lesne de înţeles cum de ne trezim cu fel de fel de scame şi spamuri prin care ni se fac fel de fel de recomandări, de la mărirea sânilor la mărirea penisului. Facebook trimite aceste date mai departe, de îndată ce îţi vede şi apreciază cum trebuie profilul sexului. Să nu ne mai mirăm dacă ne trezim la uşă, de sărbători cu comişi voiajori care vor să ne vândă diverse accesorii sexuale. Odată ce aveţi un cont Facebook consideraţi că profilul sexului vostru devine un bun comun. Distracţie plăcută!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...