Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, decembrie 21, 2010

Starea vremii Budapesta 21.12.2010

Iată la ce m-am gândit eu: că e bine să afle lumea întreagă cum e şi cum se prognostichează vremea la Budapesta în fiecare zi pe la prima oră a dimineţii. E bine pentru turiştii românii, pentru etnicii români şi pentru a psihanaliza starea mea de spirit. Prin urmare, de astăzi, zilnic, câte un scurt buletin meteo marca VasileSensual.


Aşadar azi, 21 ale lui decembre, la doar trei zile depărtare de ajunul Crăciunului la Budapesta este ceaţă şi chiciură. Nu orice fel de ceaţă, ci una de tăiat cu cuţitul.


Vânt: 0 km/h


Temperatură curentă: -1,5 C


Umiditate: 91%


Maxima: -0,4 C


Minima: -4,7 C


Şanse de ploaie: 0


Şanse de ninsoare: 0



Sfaturi utile: puneţi-vă ceva pe cap, şi dacă nu aveţi nimic drăguţ prin casă merge şi o perucă. Nu am încercat, dar mi se pare imposibil să nu ţină cald. Şi lăsaţi naibii astăzi coordonata sexy a fiinţei voastre dacă nu vreţi să vă petreceţi sărbătorile înfofoliţi şi cu ceaiuri fierbinţi care miros a orice, mai puţin a vin roşu şi bere. Şi dacă vă mai doare şi în gţt, păcat de friptura din cuptor şi de cozonaci!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...