Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, decembrie 21, 2010

Bucătărie din Bucureşti cu livrare ultrarapidă la Budapesta

Azi am două poveşti cu telefoane. De fapt cu apeluri pe telefonul mobil. Să le luam în ordine. Prima e psihedelică, a doua idealistă. Psihedelicul din mine, cel care ani buni l-a venerat pe Zappa (Frank), pe Evanghelie avea să îl venereze ceva mai târziu şi pe intervale scurte de timp mă invită să încep astfel: se făcea că pe vremea când locuiam la Bucureşti, din lene, din lipsă de timp comandam intens serile mâncare de la unul, de la altul. Evident, în baza lor de date figuram cu adresa imobilului şi numărul de mobil. Pe care între timp nu l-am schimbat, chiar dacă nu îl prea mai folosim. E bun pentru contacte stringente. Au rămas la aceeaşi adresă cumnaţii şi soacra.

Trecut-au anii ca nişte chestii pe nişte chestii şi într-o bună seară, pe când împreună cu BebeBebe făceam cumpărăturile la Auschland (asta e denumirea mea preferată), sună mobilul de România. O voce feminină, uşor iritată o abordează pe nevastă-mea şi o dojeneşte: Bine doamnă aşteaptă curierul la uşă de o juma de oră, sună şi nu îi răspunde nimeni. Moment de stupoare. Suntem firma Cutare. Alt moment de stupoare. Adică firma Cutare e atât de tare încât mai nou îşi trimite curierii şi în Budapesta cu viteza supersonicului? O văd pe BebeBebe că se relaxează. Se dumirise. O întreabă aşa, doar pentru o ultimă verificare: Şi unde aşteaptă curierul, în Budapesta? E clar. Îşi cere nevastă-mea scuze şi îi asigură că după încă o foarte scurtă aşteptare curierul îşi va putea livra marfa. O sună pe soacră-mea şi lămureşte misterul. Tinerii comandaseră şi plecaseră de acasă, urmând ca mâncarea să fie ridicată de soacră-mea. Care era în baie.

În concluzie mă gândesc că nu va mai trece multă vreme când pe bune livrările vor putea fi făcute şi între capitale. Şi atunci să te ţii, poate că firmele cele mai prospere nu vor fi cele cu mâncarea cea mai bună, sau cea mai ieftină, ci cele cu curieratul cel mai rapid. Trăim la o intensitate care obligă la viteză. Ce mi-e că mi se aduce mâncarea din la Budapesta din Bucureşti sau din Sofia sau Istanbul, dacă curierul ajunge în doar câteva minute?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...