Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, decembrie 09, 2010

Botezatu cea mai misogină vedetă a României contemporane

Cred că nu mi-am exprimat niciodată public părerea cu privire la Cătălin Botezatu. Am evitat cu foarte multă atenţie să intru în polemici de genul: înger sau demon, straight sau gay, promovat pe talent sau pe favoruri sexuale. Pur şi simplu personajul nu mi se părea că merită această atenţie din partea mea. De această dată însă situaţia s-a schimbat, pentru că sunt de părere că showul a mers mult prea departe. Oricât ar fi de perversă televiziunea în România, principalul vinovat de modul în care au evoluat lucrurile este acest Botezatu, care, probabil din motive financiar s-a implicat în tot acest circ. Îmi amintesc că acum câţiva ani făcuse o depresie şi devenise ţinta numărul unu în mediatizare mai ales când declara că a fost la un pas de sinucidere. Era dezamăgit în dragoste. Acum, când Bianca Drăguşanu i-a pus coarne Botezatu este absolvit de orice depresie. Sigur, trebuie să îl înţelegem, omul s-a maturizat, nu poate face chiar aşa o pasiune distrugătoare pentru o piţipoancă. Nu cum a simulat că face Orson Welles, cel care se căsătorise cu Rita Hayworth pentru că trebuia să câştige pariul de a se fi căsătorit cu cea mai frumoasă roşcată din America. De fapt la Botezatu nu regnul face diferenţa, ci chiar sexul celeilalte persoane. Dar nu, cu siguranţă Botezatu nu este gay...

Nu este gay pentru că am putut vedea cu toţii imagini cu el şi Bianca făcând sex la marginea pădurii. Cineva, un operator uitase acolo o cameră profesională, în speranţa că peste o săptămână când ar fi revenit ar fi avut marea surpriză să admire filmate căprioarele şi porcii mistreţi din zonă. Nu a mai avut bucuria asta pentru că animalele în cauză au pus stăpânire pe aparat şi au trimis filmuleţul spre tabloide. Ce rol are un astfel de mesaj machist, mult peste simplul gest masculin al marcării teritoriului dacă nu să ascundă adevăratul comportament? Pe urmă apare Cristea. Dar nu, cu siguranţă Botezatu nu este gay...

Nu este gay pentru că de curând şi-a promovat un soi de copil, recunoscut târziu. Fiul marelui portar Iordache, de la Steaua. Aici însă văd roşu. Chiar nu mă interesează că dinamovistul de Botezatu s-a gândit acum să se răzbune pe stelistul Iordache. Mi se pare nu o lipsă profundă de moralitate, ci un cinism căruia ar trebui să i se răspundă la fel. Ar trebui ca o instanţă morală să îl izoleze pe Botezatu într-un grup de oameni mai cinici ca el. Acolo să lupte pentru supravieţuire, nu în faţa camerelor de luat vederi unde aproape că dictează trendul. Mi se pare inadmisibil ca, doar pentru că tu eşti sub reflector să ajungi să îţi permiţi să demolezi căminul celui care a crescut mai bine de 20 de ani un copil. Metaforic vorbind Iordache e Gepetto şi Botezatu vulpoiul ce pervers. E ca şi cum mâine aş declara pe post că sunt tatăl biologic al lui Jennifer Garner. Să-mi bag efectiv picioarele în viaţa lui Ben Affleck, care, e drept că nu a ezitat să o încurce pe Jennifer Lopez, tocmai când eram pe cale să o seduc definitiv şi iremediabil, dar asta e o altă poveste. Sau să-i transmit lui Tomiţă (Cruise) că eu sunt de fapt tatăl copilului lui Katie (Holmes)... Voi puteţi tolera aşa ceva, că parcă nici eu nu pot. Mi se pare un tertip mârşav prin care Botezatu îşi reclamă îndoielnica bărbăţie. Dar nu, cu siguranţă Botezatu nu este gay...

Până la urmă cine şi-o ia cel mai mult din toate aceste clovnerii de presă. Nu bărbaţii, pentru că puţin ne pasă nouă de sexul şi apucăturile lui Botezatu, ci chiar femeile. Ele sunt cele folosite, umilite, jignite în public de Cătălin Botezatu. Bianca - o marionetă profitoare cu un IQ discutabil, mama copilului portarului Iordache de asemenea, fata cealaltă care chipurile a fost aleasa lui Bote într-un reality show tot aşa. Prestaţia lui Botezatu este chintesenţa misoginismului, dar şi a triumfului visului de celuloid. Dar nu, cu siguranţă Botezatu nu este gay...

All women can be Bote's heroes just for a day! (Sau cum ar zice Golum: "heroeses")

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...