Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, decembrie 23, 2010

Interviu special cu Doru de la The Mono Jacks şi ab4

VasileSensual: Care a fost prima ta întâlnire cu muzica (influenţe româneşti/nonromâneşti)?
Copil fiind am luat contact cu muzica pe la petrecerile părinţilor. Îmi aduc aminte că fredonam foarte des Marakesh.

VasileSensual: Ai copilărit într-un cartier select sau într-unul obişnuit?
Am copilărit şi locuiesc în continuare în Beverlyceni. Cartierul pe care îl injură toată lumea dar care are metrou la 8 minute de centru şi care este mai mişto decât orice „Drumul Taberei”.

VasileSensual: Când ai început să cânţi şi la ce instrument?
Am început să cânt de la 17 ani, într-o vacanţă la munte. Am descoperit chitara în acea vacanţă şi cand m-am întors acasă am împrumutat o chitară. De-atunci am cântat tot timpul şi cu vocea şi cu scripca.

VasileSensual: Care au fost numele din muzică care te-au influenţat în prima tinereţe?
Prima influenţă a fost Michael Jackson. Apoi pe la 14 ani eram un rapper înrăit şi îmi plăcea teribil Vanilla Ice.
Apoi a apărut Kurt Cobain şi a schimbat totul.

VasileSensual: Care a fost prima trupă în care ai activat şi pe ce post?
Trupa AB4, solist vocal

VasileSensual: Unde sperai să ajungi cu ab4 în anii 2000?
La MTV să luăm premiul cu arcul care se bălăngăne. Şi am ajuns!

VasileSensual: De unde look-ul glam din perioada de debut cu ab4 şi de ce ai renunţat la el?
Lookul glam cred că a fost la pachet cu mesajul stângaci dar anti-social al primului album AB4, acum că stau şi mă uit în urmă.

VasileSensual: Ai primit de când cânţi cu ab4 sau TMJ vreo apreciere din partea vreunui/vreunei voci din muzica românescă?
Cred că da. Nu ţin la chestia asta, aşa că nu-i dau importanţă.

VasileSensual: Te vezi cântând vreun duet cu vreo voce din România?
Nu, nu mă văd încă, dar nu se ştie niciodată.

VasileSensual: Cum ţi se pare ideea unui TMJ simfonic?
Nu ştiu cum ar putea suna. În momentul ăsta, cred că nu ar merge.

VasileSensual: Există vreo locaţie din România unde ţi-ai dori să ţineţi un super show, de muzică şi lumină, filmat cu infinit de multe camere? Dacă da unde şi ce ai aduce nou?
Nu, nu există. Ne concentrăm mai tare să facem muzică frumoasă. Dacă muzica răzbate, e suficient să ai o scenă care să se audă bine şi câteva lumini pe ea.

VasileSensual: Există vreo diferenţă între fanii voştri din provincie (cei care vin la concerte) şi cei din capitală?
Da. Cei din capitală sunt norocoşi să ne aibă acasă 

VasileSensual: Să spunem că ai primi o scrisoare de la o fană, care v-ar mulţumi că i-aţi salva viaţa cu un cântec. Care ar fi acela?
Chiar nu ştiu.

VasileSensual: Dacă nu te-ai fi făcut muzician ce ai fi ales?
Primul gând a fost psihologia. Apoi am descoperit graphic designul. Una dintre cele 2.

VasileSensual: Ştiu că nu trăieşti din muzică. Dacă s-ar întâmpla să ajungi să trăieşti bine din cântat, eşti sigur că nu te-ai blaza artistic?
Nu, absolut nu, plus că sunt convins că va veni o zi când voi trai din muzică.

VasileSensual: Să facem un exerciţiu de imaginaţie. Ce ai schimba la solistul TMJ?
L-aş face o idee mai solid. +5 kg să zicem.

VasileSensual: Să facem alt exerciţiu de imaginaţie. Dacă ai putea abroga o lege, care ar fi aceea?
Legea ipocriziei care în curând ne va arăta cum ştiristele citesc prompterul în tzâtzele goale, în vreme ce înainte de jurnal pe televizor rulează mesaje care ne sfătuiesc să consumăm mai puţină sare, zahăr şi grăsimi.

VasileSensual: Spune-mi trei lucruri de care eşti dependent.
Chitara, chitara şi motocicleta.

VasileSensual: Spune-mi ce nu ai putea să faci niciodată.
Greu. Omul este capabil de orice.

VasileSensual: Unde speri să ajungi cu The Mono Jacks în anul 2011?
La emisiunea lui Jools Holland.

VasileSensual: Electra Glyde Ultra Classic sau V-Rod?
Triumph Truxton

VasileSensual: Ca fire eşti conservator sau inovator?
Cred că mai degrabă conservator dar cu mare dorinţă de a inova.

VasileSensual: De ce fumează omul?
Ca să fie interesant, ca să semene cu James Dean, să aibă aerul de golan rebel.
Eu m-am lăsat.

VasileSensual: Există vreun ritual în familia ta de Crăciun, sau pur şi simplu lucrurile se întâmplă cum se întâmplă?
Împodobesc bradul împreuna cu soţia şi băiatul nostru. În rest, the usual. Cadouri, sarmale, cozonac. Anul ăsta cu Mono Jacks şi cu ceva vin roşu în plus.

VasileSensual: Ce i-ai cerut lui Moş Crăciun să îţi aducă anul ăsta?
Nişte haine.

VasileSensual: Ce le promiţi fanilor voştri pe viitor?
Este mai degrabă o promisiune pe care mi-am făcut-o mie.
Câte un album pe an!


VasileSensual mulţumeşte şi pe această cale lui Doru Trăscău, solistul ab4 şi The Mono Jacks şi îi urează lui şi familiei Sărbători fericite!

Mulţumiri pentru imagine @Cornel Lazia

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...