Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, decembrie 27, 2010

Urări de Crăciun marca Vasile Sensual

Dragelor, dragilor vă doresc cu ocazia Sărbătorilor de Crăciun tot ceea ce vă doriţi voi. Puneţi-vă un reminder cu privire la paginile pe care le-aţi accesat în 2010 (evident pagina de faţă), pentru ca la anul, atunci când veţi fi deja realizaţi să îmi daţi girul cuvenit. A trecut deja un an de când vă urez să vi se împlinească dorinţele şi până acum am primit de la cititori numai feed-back-uri pozitive. unii şi-au dorit şosete noi, le-au primit, alţii să îşi păstreze locul de muncă, iar s-a împlinit. Au fost şi unii care şia-u dorit o maşină puţin mai bună decât cea veche şi cele zece rable la un loc. Şi acestor visul li s-a împlinit. O să vedeţi că vă va ieşi şi vouă! Singura condiţie este să aveţi vise de bun simţ. Pentru mai mult de atât, mai daţi-mi puţin timp, nu ştiu dacă v-am spus, dacă nu vă spun acum, încă nu am fost upgradat. Poate la anul vom încerca să sfidăm puţin bunul simţ dar deocamdată să ne mulţumim cu ce avem.

Bucuraţi-vă alături de cei dragi, mâncaţi bine, beţi bine dar nu conduceţi imediat după şi relaxaţi-vă cât puteţi de mult. Poate dacă va ninge mai mult o să fiţi obligaţi să vă reîncărcaţi bateriile într-un ritm mult mai susţinut, fiind încartiruiţi în propriile locuinţe, un fel de arest la domiciliu.

Sărbători fericite, multă dragoste, sănătate şi înţelegere!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...