Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, decembrie 27, 2010

Ups, am murdărit săpunul!

Astăzi trebuie să vi-l prezint pe jupânul Balbeck, probabil cel mai mare fan al "Moștenirii familiei Guldenburg” dintre blogerii români. Am zis că trebuie pentru că gradul de inteligență al acestuia vorbește oarecum despre momentul acela de evoluție sublimă din cercopitec spre om, când acesta, coordonându-și pentru prima oară mânuța dreaptă... se troznește cu un par în cap de îi sar creierii împrăștiații pe fețele recent epilate ale tovarășilor săi întru taxonomie. Ce, vă așteptați că o să zic că făcea ceva cu mâna dreaptă? Probabil că făcea, dar nu aspectul acesta mă interesa acum. Bun, revenim la Balbeck. Evoluatul acesta s-a gândit să distrugă și el câteva mituri, după cum a văzut el într-o emisiune cu descoperitori și acum iată-l povestindu-ne despre ce a urmat momentului în care a strănutat pe display-ul camerei video, cu o picătură de salivă, nu cu altceva...

”Din greseala am stranutat pe display. A fost o picatura de saliva. Am zis ca o sterg cu degetul. S-a facut o pata pe tot ecranul. M-am tot gandit cu ce sa curat ecranul. Am gasit pe net fel de fel de solutii, dar cei ce vindeau asa ceva cereau si peste 50 lei. Mi-a venit o idee. Sa o curat cu spray. Am dat pe tot ecranul si dupa aia am curatat cu servetel umed. Am servetele umede parfumate.”

Aici trebuie să ne oprim o secundă. Aflăm că Balbeck al nostru este doar cumpătat la cheltuieli, nu însă și chitros pentru că și-a cumpărat șervețele parfumate, peste 50 de lei pentru substanța de curățat ecranul însă nu merită. E simplu, cu șervețelele parfumate, după cum se vede poți face mai multe lucruri decât cu substanța de șters displayul. Un monitor, eventual cu ecran de telefon mobil și mai ce? Poate o pereche de ochelari, dar sunt sigur că Balbeck vede bine cu ochiul liber. Să continuăm: ”Display-ul e curat acum. E ca nou. Multi smecheri vor sa isi vanda produsele. Am cautat si forum. Am gasit prostii. Nu stiau nici ei cum se curata. Toti isi dadeau cu presupusul,dar prost. Asa se curata display-ul, cum zic eu. Iese ca nou. Iese cum l-am cumparat din magazin.”

Aici este momentul când Balbeck a devenit violent. Motivul e simplu, dintr-o dată neuronii săi au început să se umfla în pene, tipul e inteligent și prin urmare nu mai este dispus să facă nici un compromis. Na că v-am tras-o, credeați că sunt un prostănac și eu, iată, doar cu niște șervețele umede am reparat ceea ce pe voi vă costă peste 50 de lei. Acum urmează satisfacția de stăpân a lui Balbeck: ”Am si camera video curata acum” dar și o concluzie aiuristică: ”O sa filmez curat,nu patat.” Băi Balbecke, tu de fapt ești un cyborg și faci toată gălăgia asta cu camera de filmat pentru a ascunde realitatea retinei tale Smena. Acum că ne-am obișnuit cu aroganța sa de stăpân, Balbeck ne dă câteva lecții de investitor. Cu cei peste 50 de lei economisiți acesta și-a ”luat si husa pentru camera, mai bag si sosete in husa aia, au loc.” Adevărul e că dacă tot ți-ai luat șosete pe care nu le porți niciodată în pantofi, poartă-le frate în husa de la camera video, pentru că astfel protejezi aparatul de hoți. Văzând husa așa umflățică orice borfaș poate cădea în ispita de a o înstrăina. Acasă, când o desface, surpriză: o pereche de șosete oribil mirositoare. Șosetele lui Balbeck. Și totuși, Balbeck al nostru este un om obișnuit. Se întâmplă să greșească, dar imediat recunoaște: ”Spray-ul de fapt nu a avut efect. Servetelul umed a curatat. Un servetel normal nu curata. Am incercat. Mai rau a intins pata, chiar daca l-am udat nitel.” Sincer, nu cred că Balbeck l-a udat cu apă! Nu cred. Și în final o tribulație la adresa șervețelelor umede: ”Servetelele umede au ceva bun in compozitie ce curata.Fac ecranul ca nou,fara pata.Gratis,nu 50 lei,cat cerea unu` pe o prostie…si probabil aia nu curata.” Așa e domne, lucrurile minunate de pe pământ au ceva bun în compoziție și asta de când lumea.

Culmea e că până la urmă în toată apologia sa retardată Balbeck are dreptate într-un loc. Că multe dintre produsele cărora li se face o reclamă asurzitoare pot fi lejer înlocuite cu alte paleative, din imediata noastră apropriere. Nu știu însă câți dintre noi s-ar lăuda cu descoperirea lor. Deși dacă îmi amintesc bine, în studenție aveam în cămin pe unul care după fiecare act sexual își spăla prezervativele și le punea la uscat...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...