Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, decembrie 17, 2010

Ce vrăji a mai făcut Vasile...

Căutând eu ieri pe gagăl VASILE SENSUAL, nu o să ghiciţi niciodată ce mi s-a întâmplat: am dat peste următorul text: The sex between Nina and Vasile was sensual but raw. Să mai zică lumea că numele de Vasile nu ar fi predispus la o sensualitate specială... Citind eu cu atenţie aflu că este vorba despre un fragment dintr-o cărticică de Massa, nu Felipe, ci J.J. intitulată criptic: "Counting Midnight". Să fac şi eu acum ca o vacă căreia i-am dăruit un album de pictură şi răsfoind primele pagini, unde biografia autorului era pigmentată cu fotografii de arhivă îmi comunică, uimită: "Aaaa, e cu istorici!". Aaaa, cartea asta e cu revelioane. Citesc mai departe şi mi-e dat să aflu că Vasile, pe numele său din buletin Vasile Velicescu este un vampir de 927 de ani care trăieşte o sensuală poveste de amor cu Nina. Nu Nina Iliescu, ci Nina Caruthers, care nu are decât 27 de ani. Ei bine, dacă nu v-aţi prins de ce vampirul Vasile are 927 de ani si nu 932 sau 914 sau 905, vă dau eu răspunsul. Are 927, pentru că în anul când Nina se năştea Vasile avea 900, sâc.

În rezumat, vampirul Vasile a pierdut-o pe iubirea vieţii sale, moartă şi acum îi ia un interviu unei alte Nina, care, să vedeţi minune, este copia la indigo a celeilalte Nina. Vasile e nervos, dar nu prea înţeleg de ce. Cică pentru că a dat din nou peste Nina. Trag concluzia că într-un fel Vasile îşi dorea să scape de Nina, de care se plictisise şi de aici nervii săi, pentru că iată, tot peste ea dă. Acum cică e hotărât să devoaleze motivele pentru care Nina încă mai respiră, ba mai mult, vrea să o şi pedepsească. Nenorocirea de pe lume. Iată, pentru cei deja curioşi de desfăşurarea evenimentului descrierea în original a lui Vasile:"Vasile is elegant and suave with a cultured Old World accent a hard muscular body and a very sexy way of talking." Respectiv a Ninei: "She has a husky, sexy voice, an impish sense of humor, and a debilitating crush on her boss. " Dacă nu v-aţi prins ce urmează să se întâmple în carte, vă spun eu, este la mintea cocoşului: Vasile nu îi poate veni de hac Ninei, pentru că ea are un câine husky, după cum aţi remarcat, sper în citatul de mai sus."

Şi în cele din urmă, fireşte: "The sex between Nina and Vasile was sensual but raw."

Dacă nu găsiţi un cadou mai bun de Crăciun, luaţi cartea asta în original, în limba engleză, dacă se poate cuiva care nu ştie engleză. În orice caz, dacă vă loveşte cu ea scăpaţi uşor pentru că nu are prea multe pagini, şi nici jignit/ă nu se va putea simţi adrisantul, pun pariu că îi va scăpa chiar un zâmbet. Nu primeşti în fiecare zi cadou o carte cu un vampir pe care să îl cheme Vasile. Să îl cheme la oaste, fireşte!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...