Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, decembrie 08, 2010

Buru-buru, leapşa cu pătrăţel roşu, umed, de la Akritură

Akritura, care nu îmi mai dă pace cu leapşa ei este vinovată de ceea ce urmează. Prin urmare, orice reclamaţie pentru exibiţionism, indecenţă, fracturare deschisă a bunelor năravuri vă rog respectuos să o adresaţi acesteia aici. Zice Akritura: "Top 5 femei celebre cu care ai face amor ghebos. Regulă unică: trebuie sa le descrii stilul."

Aşadar iată topul:

1. Elena Ceauşescu - nu ştiu de ce, dar simt furnicături numai când îi aud numele rostit, din ce în ce mai rar şi accidental. Este genul acela de nostalgie după ceva risipit. Mi-o amintesc autoritară rostind sacadat, eminamente sexual: alo, alo, treceţi la locurili voastre. Fără să vreau mi-o imaginez în poziţia Yab-Yum, atât de aproape de mine şi atât de departe strigându-mă: "mă, sunt mă-ta, mă".

2. Simona Ionescu - este o fantezie recentă, chiar foarte recentă, care însă mă arde într-o asemenea măsură încât am convingerea că va fi ceva foarte serios şi că sunt în perspectivă ceva şanse ca pe viitor să o surclaseze pe Lenuţa. O văd pe Simona Ionescu pretabilă tuturor poziţiilor din lume mai puţin cei Yab-Yum. Este mult prea intimă această apropiere şi locul este deja ocupată de Elena Ceauşescu. "Mai ales când eşti îndrăgostit ca un nebun ca un tâmpit de Simona Ionescu..."

3. Eva Braun - mă excită teribil ideea că indirect Hitler ajunge să îmi facă cunilingus.

4. Gemenele Indiggău- sunt gemene, aşa că trebuie numărate împreună. Sunt convins că nu le-aş face faţă (cu asta mi-am dat foc la valiză, o să se spună că am călcat în picioare masculinitatea), prin urmare voi apela la un tertip. O voi abuza în draci pe una singură, cu convingerea că şi cealaltă, aflată la o oarecare distanţă, poate chiar în camera alăturată ar simţi exact aceleaşi lucruri. Am aflat eu din reviste că fiecare dintre gemene, în general simte orice i se întâmplă celeilalte. Aşadar mă voi concentra pe o geamănă aleatorie şi mă voi lăuda a doua zi că am satisfăcut până la epuizare două gemene.

5. Surorile Bambi - acum dacă tot au fost acceptate două gemene, deci a fost creat un precedent periculos, consider că ar trebui făcut rabat şi pentru cele două fete Denisa şi Raluca Tănase, care îşi completează neisprăvirile cu mici neajunsuri, simpatice. Una e blondă, alta e brunetă, una e mai înceată la minte, cealaltă este şi mai înceată. Am certitudinea că cele două, împreună îmi pot garanta momente de înălţare spirituală, între reprizele de sex disperat putând să introduc pastile umoristice de genul: "dragă Denisa adu-mi te rog falusul din Bibliotecă", după care mă voi adresa complice Ralucăi spunându-i: "să vezi că nu ştie că falusul este cucul ăla împăiat". După care revenim la sexul rudimentar, cu ură, cu intoleranţă.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...