Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, iunie 02, 2011

Iat-o şi pe claudette, tot un fel de laurete doar că nu cu-atât burete...

Domne, cred că v-am manipulat, de fapt, sunt convins că v-am manipulat, dar am făcut-o fără să îmi dau seama. Sunt gata să retractez toate acuzaţiile la adresa fetelor noastre stupide, care, apărând zilnic pe micul ecran l-ar putea face pe orice om normal să creadă că au cumpărat un televizor cu paparudele ăstea incorporate. Domne, preţul real al televizorului e 800 Euro, dar îl vindem cum 1500 pentru că are programe preînregistrate cu SexyBrăileanca, Zăvoranca, Columbeanca, Cruduţa... şi enumerarea continuă. Şi cu Claudette. Who the fuck is Claudette? Nici chiar eu, cu o memorie perversă pentru astfel de piţipoance nu aş fi putut să vă spun până astăzi cine e Claudette. Ştiam cine e Laurette (a se pronunţa cum se scrie - rimă la burete, pamflete sau regrete) dar cine e Claudette (tot aşa ca la Laurette, a se pronunţa cum se scrie cla-u-de-te). Oricum, nu numele m-a şocat, eram familiarizat cu el de la Nenea Orbison, ci neasocierea vreunei figuri boite cu acest nume. Până la urmă m-am edificat că Claudette este fata aia de la Sexxy, pe care s-ar putea exemplifica monopolul absolut al laptelui, cu Milli, Dorna, Mizo sau Paula cu ochelari, toate în stăpânirea aceleiaşi persoane. Cum n-am făcut-o la timp, acum nu prea mai aveţi pe ce exemplifica, pentru că Claudette şi-a făcut o reducţie.


În Cancan de astăzi Claudette declară următoarele: "Claudette: Nu sunt înnebunită să mă căsătoresc, dar îmi doresc foarte mult copii". Bănuiesc că şi voi înţelegeţi ca şi mine că pe această domnişoară certificatul în sine nu o va îngrădi niciodată să aibă progenituri. Moştenitori şi moştenitoare are megaconcernului de produse lactate. Ei bine, iată ce spune mai departe cla-u-de-te: "Nu sunt înnebunită să mă căsătoresc, îmi doresc foarte mult copii, dar consider că pentru a-i avea ar trebui să fii căsătorit şi să fim o familie în adevăratul sens al cuvântului iar copilul să aibă atât o mămica cât şi un tătic." Acum misterul mi s-a lămurit. Ziaristul A.C. s-a gândit să stârnească un mic şoc mediatic, şi cum nu avea prea multe motive a răstălmăcit spusele fetei şi a scos-o pe domnia ei că ar face copii cu oricine, la orice oră şi în orice condiţii, fără nici o obligaţie din partea persoanei de sex masculin. În realitatea cla-u-de-te spune contrariul, că până nu e sigură că persoana din stânga sa nu îi devine şi soţ şi nu îi garantează prosperitatea conjugală, până atunci canci copii. Ok. Acum revin la scuzele de început. Pe Claudette cel puţin am judecat-o greşit. Nu e atât de tută pe cât este tutizată de ziariştii noştri mondeni şi nici măcar bipolară nu e. Oricum, nu vă aşteptaţi acum că aceste demuazele să fie şi olimpice la vreo materie şcolară...




A.C. ar fi putut la fel de bine să exploateze altfel "inteligenţa" nativă a lui Claudette. A Claudiţei. Cu cele ce urmează: "Nu mă pricep eu foarte bine pentru că încă nu am crescut un copil dar vă pot spune că nu îmi doresc copii extrem de răsfăţaţi ." E ca şi cum ai spune că nu te pricepi prea mult la pizza dar nu îţi doreşti o pizza extrem de sărată, nici un pepsi extrem de trezit şi nici măcar o maşină de oraş extrem de mare. Nu trebuie să te pricepi la nimic ca să ştii că nu e bine să îţi doreşti nimic "extrem de...".



În concluzie, am de făcut o propunere publicului iubitor de mondenisme. Nu aţi vrea să renunţăm o vreme la piţipoancele noastre de toate zilele şi să ne concentrăm atenţia pe câţiva ziarişti? Credeţi-mă, v-ar bucura simţurile cel puţin la fel de mult ca domniţele în cauză. Şi pe urmă mai e şi surpriza, ce ne facem dacă A.C. este o superbă transsexuală cu un trecut tumultuos şi cu un viitor care stă în mâinile voastre, ale marelui public?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...