Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, iunie 20, 2011

Directoarea cu Palatul, ţăranul cu Maserattul

Să vă explic! Astăzi Cancan publică aici un articol despre reabilitarea Palatului Ştirbei de pe Calea Victoriei. Întreaga campanie a fost însă gândită se pare ca un pictorial, al cărei vedetă principală este nimeni alta decât Corina Vinţan, CEO Links Associates - compania care se ocupă de imaginea Palatului Ştirbei -, contrastează cu încăperile copleşite de trecerea timpului şi de indiferenţa autorităţilor. Prin urmare, însăşi directoarea pozează în pictorial. Motivul? "Am vrut să atrag atenţia, prin această şedinţă foto realizată pentru revista Business Woman, asupra potenţialului extraordinar pe care această clădire emblematică îl are pentru revigorarea Căii Victoriei, dar care este ignorat, în mod inexplicabil, de autorităţi", îşi explică Corina Vinţan ineditul demers. Este vorba despre o antiteză între o femeie şi o ruină, aceasta a fost ideea de bază a pictorialului, în care, doamna directoare încearcă să ne convingă cât mai provocator că şi directoarele sunt oameni, sau altfel spus că, datorită unui make-up cât de cât potrivit o directoare poate să pară o super femeie, cum şi o clădire cu tencuiala căzută ar putea într-o bună zi să pară un adevărat palat.


Nu pricep însă de ce ne revoltăm pe amărâtul de ţăran cu Maseratti, care astăzi a făcut ocolul presei din România de la mărire la decadenţă, acum că am aflat că maşinuţa nu era nicidecum a lui, când Corina Vinţan face cam acelaşi lucru. Poate că, aidoma ţăranului, doamna director încearcă şi ea să plătească o poliţă mai veche cuiva care nu ştie limba română. Nu mi-e greu să mi-o imaginez arătându-i respectivei persoane revista şi spunându-i: Na, că m-am ajuns! Ţi-am arătat că nu ai avut dreptate când ai zis că dincolo de chirpici nu o să trec niciodată. Acum am ditamai palatul, beton, chiar dacă cam paradit. Şi florile cu care directoarea apare în braţe sunt proaspete, ceea ce infirmă zvonul că aceasta ar fi ieşit de undeva din catacombele Palatului!


P.S.


Şi dacă aveaţi vreun dubiu, ca şi ţăranul cu Maseratti şi directoarea a reuşit în viaţă tot cu ajutorul credinţei în dumnezeu. S-a rugat de câteva ori şi a ieşit în poză.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...