Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, iunie 27, 2011

Kate Nash - o stewardesă care face catastrofa digerabilă

Aşa de vară, mai ales că începe să miroasă a aer curat şi a transpiraţie (prilej pentru Costin Mărculescu să îşi mai bage puţin botox pe unde încă mai transpiră...) m-am gândit să vă fac cunoştinţă cu Kate Nash, ultima mea descoperire indie. Subscriu cu această ocazie la cele zise de un trecător prin linkul de youtube, care zicea că va călători mai des cu avionul, doar-doar o da peste englezoaică la unul dintre zboruri.


Oricum sună cinic şi hilar, pentru că de aici şi până la a-mi imagina o discuţie din rai între doi pasageri ai cursei la care stewardesă era Nash mai e doar un pas foarte mic: - Să-şi spun una bună, ştii cu cine am mers pe ultimul drum? - Cu cine? - Cu Kate Nash. - Eu am fost cu Mama Natură, cu Ioneasca, căreia i-a mai ieşit şi un sân când am intrat în golul de aer, mai ceva ca la Dansez din cauza ta...


Enjoy!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...