Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, iunie 09, 2011

VasileSensual la vârsta de trei ani

La finele lunii mai am împlinit trei anişori, de când VasileSensual funcţionează la această adresă. Evident, nu mă mai întreb cum de a trecut tot acest timp, unele lucruri chiar merită ignorate. În schimb mă întreb din ce în ce mai des în ultima perioadă dacă şi-a câştigat VasileSensual dreptul să existe, să ne sufle în ceafă, să îmi fumeze ţigările, să îmi asculte muzica, să doarmă în acelaşi pat cu nevastă-mea. Nu mai spun despre educaţia pe care acest ipochimen a început deja să i-o administreze lui fiu-meu, pe bune, încă mă gândesc dacă nu ar trebui într-o bună dimineaţă să îi înfund perna pe faţă şi să număr până la 300. Nu oi însă, pentru că atunci risc să adorm eu şi dacă ticălosul încă mai respiră mi-am luat-o pe viaţă. Oricum, un lucru e de ştiut, ipochimenul nu se lasă anihilat uşor, având o mare toleranţă la lipsa de mâncare, somn şi băutură. Aici ar trebui să mai adaug că nici în public nu e uşor să îii vii de hac, pentru că e aparent antisocial. Parazitează în mijlocul sufrageriei, de cele mai multe ori el fiind motivul pentru care, intimidat pierd fiecare meci de FIFA11 pe care îl joc pe Xbox cu puştii de pe net.


Există şi o somaţie din partea lui, cum că în clipa în care se înregistrează un anumit număr de vizitatori o va lua razna şi va face el regulile jocului, aşadar este foarte posibil ca, dacă nu acţionez până atunci, în acel moment să apelez la o soluţie de urgenţă pentru a rezolva problema. Dar deocamdată situaţia este sub control. Pentru moment VasileSensual is alive and kicking, înconjurat de aceiaşi acoliţi şi susţinători fideli, acele "groupie" care mai departe doresc să îşi păstreze anonimatul dincolo de câteva nume: DoamnaDoamna şi Akritura. De multe ori ele sunt geniul rău, şi nu sărmanul Vasile, rău poate doar cu numele.


Pentru viitor Vasile Sensual mă asigură că va continua să se concentreze pe aceleaşi probleme însă va încerca să iasă şi în spaţiul public prin intermediul unui SRL - "Pentru voi muguri noi", deja existentă în eter. Este vorba despre o agenţie de impresariat piţipoance şi cocalari, până acum încununată de un real succes: portofoliul agenţiei spune totul. Este vorba despre un proiect pe trei ani prin care o ilustră necunoscută ajunge piţipoancă de nivel mondial. Să ajungi să bei cafeaua cu Armand Asante, acesta este dezideratul suprem, iar acest lucru a fost deja realizat cu câteva "cursante". E drept, până acum au băut cafeaua cu Armand Asante în aceeaşi cafenea, dar, după cum spune şi cântecul "death is not the end". Aud că VasileSensual ar avea ambiţii să devină în curând mai celebru decât Costin Mărculescu. Sunteţi pregătiţi de ceva "broscăială"? Atunci să purcedem!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...