Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, august 02, 2010

Aurel Botezan s-a rătăcit, mai nasol c-a şi răcit (în acelaşi timp)

Am inaugurat mai demult o rubrică dedicată inegalabilului poet Aurel Botezan, pe care lumea l-a uitat pe nedrept sau nici măcar nu a apucat să îl cunoască pentru a-l putea uita, de data asta pe drept cuvânt.
Iată încă un poem al acestuia:

"Totul pulsa ca un fugar sfârşit

De-o cursă infinită

Lumea vedea cu groază cazanul

Ce nu-şi mai suporta capacul ferecat

Dar dacă...?

Blestem pe tine, om,

Acum, când văd că rodu-mi,

Speranţa, mândria şi iubirea

Mă fac să uit de toate

Celelalte griji lumeşti,

Vii tu şi te-nfiripi

În cuiburile minţii-mi

Şi-a nopţilor odihnă

O, tu-ndoială crudă

Şi veşnic blestemată,

Cu hulpăvie, acuma mi-o răpeşti!"

(Încotro?)

Întrebări fireşti, de natură gramaticală:

Pe cine, ce?

Întrebări fireşti de natură fizică:

Mai pulsezi dacă eşti sfârşit?

Întrebări fireşti de natură vizuală:

Asta cu cazanul care nu îşi mai suportă capacul ferecat nu e din Muppets? Sau din Sesame Street? Îmi amintesc că acolo ieşea un monstru păros din tomberon...

Răspunsuri posibile: se mai întâmplă!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...