Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, august 17, 2010

Schimbă consoana şi ai "brandul" (Gaga versus Zaga)


"Stilul Zaga există dinaintea stilului Gaga. Ideea a început odată cu lansarea albumului "Zig-Zagga Extravaganza", în 2004 zice Loredana aici şi bine face. Reuşeşte astfel să îndepărteze echivocul şi să facă lumină într-un domeniu atât de întunecat că nici câteva sute de mineri cu lămpaşele şi sculele lor din dotare nu ar fi putut reabilita lucşii. De fapt dacă stau să mă gândesc mai bine, vina este tot a presei, ca întotdeauna, ignorantă la tot ce înseamnă adevăratele valori româneşti. Cunosc "stilul Gaga" de ceva vreme şi profit de această ocazie pentru a-i mulţumi Loredanei pentru că prin curajul său repară o nedreptate. Până la urmă am fost derutat de o simplă consoană (G în loc de Z) şi m-am obişnuit cu ideea că se gumeşte Gaga, când colo Zaga era cuvântul de ordine. Din păcate mediatizarea incompletă a dus la această confuzie ridicată la rangul de brand.

Acum fac eforturi majore pentru a nu mă lăsa păcălit de G-ul american, în speranţa că prin implicarea mea minoră voi putea să restabilesc echilibrul între valorile româneşti şi cele americane. Deocamdată revăd "hituri" de altădată şi sunt fermecat de noua interpretare: "Zone în 50 seconds", "Zone with the wind", "Zet (Z) Smart", "American Zigolo", "Forrest Zump", "The Zame", "Zamer", "Zlen or Zlenda?".

Acum, mulţumită Loredanei, mi-e clar că mai întâi a fost Zaga şi de-abia pe urmă a apărut Gaga, graţie ignoranţei celor care ar fi putut face ceva. La faza cu oul şi găina tot nu am primit încă răspuns, dar în ritmul în care loredana s-a pus pe dezvălui sunt mari şanse ca tot vedeta să facă ordine şi în încurcatele iţe ale galinaceelor. Cu răbdare am convingerea că le rezolvăm pe toate.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...