Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, iulie 08, 2008

Zi-mi să-i zic!

www.papucei.ro este locul în care it-urile prind nume. Îmi vine şi acum să îmi dau şuturi în fund cu vârful pletelor pentru a nu-mi fi venit din timp ideea sa denumesc mărfuri. De exemplu cizmele din imagine se numesc nici mai mult, nici mai puţin Papulicious, produs de-a dreptul catarctic la rostire: pa puuuu li şăs. Nu trebuie trecute cu vederea nici produsele intitulate The Devil Wears Papucei sau I Bomb for Peace, care, mă trimite cu gândul la maxima: bombing for peace is like fucking for virginity.

Nu e timpul pierdut să mă implic în producţia de serie de flotoare pe care ulterior să le năşesc. Aşadar, câteva denumiri de flotoare: I Bombed Korea Every Night - sub formă de supozitor, 99 Luftbalons - formă clasică, Me and Bobby Mc.Gee - formă incertă, Girl with Farraway Eyes - formă de ochi exoftalmic, Meet Me in My Dreams - formă de purceluş roz sau Candy - formă clasică de lollypop. Pentru specificul naţional nu trebuie neglijate nici produsele: Gara noastră mică - formă de excrement sau Te-am trădat, sunt vinovat - forma oricărui rebut.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...