Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, iulie 31, 2008

Ghiţă vine la badea în portiţă

Dimineaţă, inevitabil dau pe Realitatea TV. De data asta sunt aproape de disperare: incredibil, nimic semnficativ. Noroc cu Mihai Ghiţă, un tip care se dă reporter la departamentul politic, cel puţin asta scrie pe site-ul postului, dar care se ocupă cam cu ce i se dă, iar de această dată a fost însărcinat să comunice cu un bătrân sinistrat. Mihai Ghiţă a fost uşor de remarcat şi până acum printr-o excedentară "sensibilitate şi gingăşie", de această dată însă convingându-mă că de fapt avem de-a face cu o personalitate cameleonică.

Dar iată despre ce e vorba. Susnumitul reporter se apropie de un bătrânel aflat în bătătura trecutei sale ogrăzi, actualmente o imensă mocirla cu câteva leţuri în fundal care încercau să semnifice o casă şi întreabă: "bună ziua, bade, unde-i averea lu mata?" Am zis că nu am auzit bine. Mihai Ghiţă repetă: "asta e tot ce s-a ales de averea lu mata?" Ba nu, am auzit bine. Şi parcă pentru a-l convinge şi pe good şi pe evilul meu twin că adevărul este unul singur, Mihai Ghiţă triumfă cu o nouă sintagmă "a lu mata". Acum ce să cred eu, om simplu, despre Mihai Ghiţă? Nu am decât două variante: fie e agramat, fie e cameleonic (mimetic). Vrând să nu-l inhibe pe bade, Mihai Ghiţă comunică pe limba acestuia. Aha, să se ia de mână cu Zelig.

În cazul acesta nu îmi mai e greu să îl imaginez pe Mihai Ghiţă, graţie gingăşiei şi sensibilităţii sale, comunicând cu persoane gay: "spune-mi dhragha cum de îţi stă aşa de fhrumos părul?" Interesant managementul celor de la Realitatea TV de a arunca pe piaţă reporteri undercover şi mimetici prin definiţie. Se deschide lumea mai uşor.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...