Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, iulie 07, 2008

Ioana Bogdan, o persoană cu nu foarte multe valori, ca om

Am postat filmuleţul de mai sus în intenţia de a scoate în evidenţă câteva lucruri, toate la fel de importante, aşa că le voi aborda pe rând:

1. Consider absolut necesară corelarea examenului ORL cu un curs susţinut de limbă română. Cifrele prezente pe afiş trebuie să fie, obligatoriu: 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 33. Zi 12! Doişpe. Pac, ia du-te tălică la cursuri de limbă română. Ştie, domne, a absolvit filologia, dar e emoţionată. Nu sunt deloc emoţionată. Ziceam şi eu, încercând să... Nici o problemă. Ne gândeam să vă mai împrospătaţi limba română... Pe mine personal nu mă interesează problema asta. Eu nu am foarte multe valori ca om...

2. Domniţa din imagine cică e poetesă, ziaristă, om de cultură Auziţi-o domne cum pronunţă: Ziaru' Adevăru'. Mie însă cel mai mult mi-a plăcut aia cu culturalizarea maselor, de unde, de altfel se vede şi cu ochiul liber, imensul ego care îi alimentează reuşitele culturale.

3. Mi-o imaginez în particular, colocvial cu prietenii: hai să mergem la o peliculă! Am înţeles că domniţa este şi o persoană preţioasă, dar şi una cu spirit egalitar: "mă interesează să promovez nişte valori spirituale, binele..." Aşadar filmele lui Sergiu Nicolaescu sunt chintesenţa acestor valori, din moment ce domniţa continuă: sunt nişte filme fabuloase, nimeni n-a mai făcut aşa ceva.

Una peste alta, aflu de pe internet că, domniţa jurnalistă, corectată de însăşi Draga Olteanu Matei, ce ruşineeeeeeeee, se numeşte Ioana Bogdan, şi este un fel de "preoteasă" a site-ului populist http://www.poezie.ro/. O să revenim cu texte concrete ale acestei promotoare de cultură românească fabuloasă.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...