Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, iulie 18, 2008

Un NU categoric pentru pozele cu Andreea Marin Bănică goală

Trebuie să îmi justific într-un fel sau altul absenţa câteva zile de pe blog, şi, în loc să umblu cu cioara vopsită am să vă spun adevărul. Trăiesc o dilemă. Nu am ştiut ce răspuns să aleg pe unul dintre site-urile de scandal din ţară, unde eram întrebat dacă aş dori sau nu să văd poze cu Andreea Marin Bănică goală.

Între timp m-am hotărât că NU, sincer, chiar nu sunt curios să o văd pe "zână" goală, deoarece nu văd nimic special în acest lucru. Eu unul mi-am satisfăcut curiozităţile, poate pe unele încă mi le mai satisfac, dar anatomic vorbind nu am înregistrat nimic special la Andreea Marin Bănică. Prin urmare am votat cu nu. Probabil că sunt deja urmărit pentru a fi tras la răspundere că prin votul meu negativ marii voyeuri ai neamului nu îşi vor consuma curiozitatea. Sau poate că votul meu nici nu contează, indiferent de rezultatul total, la miezul nopţii, când ochiul vigilent al poporului picoteşte, o mână criminală din redacţia ziarului va vota nervos DA de milioane de ori. Dacă nu ar publica pozele, ziarul cu pricina şi-ar încălca profesiunea de credinţă. Care nu e o profesiune... Eu unul am trecut criza. Sper să nu mă mai confrunt cu astfel de întrebări şi să îmi petrec zilele în procese de conştiinţă: oare ar trebui să o văd pe Angela Similea goală?

2 comentarii:

Zaza spunea...

Dar eu vreau. Da, vreau.

Vasile Sensual spunea...

Poate te da si pe tine in judecata!


Pleased to meet you, hope you guess my name...