Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, iulie 30, 2008

Băh, aici nu e cacan

Dacă nu ai ce face (cum e şi cazul meu) dimineţile, să zicem de pe la 7-9 dimineaţa ora României şi te uiţi la ştirile posturilor româneşti vei avea parte de surprize nemăsurate. Nu sfătuiesc pe nimeni să facă acest lucru, riscul surmenajului fiind major, transformându-mă eu în informator benevol. Aşadar în această dimineaţă, din motive independente de mine am urmărit programul Realitatea TV vreme de mai multe ştiri.

Ei bine, în calupul foarte matinal apărea o ştire despre sinistraţii români prezentată în felul următor: unii îşi plâng durerea în cântece, alţii în rugăciuni. Fără pic de sentiment al ridicolului, cei de la Realitatea au lipit două filmuleţe înfiorătoare. Pe de o parte un bătrân începea serios ceva de genul: "mi-a luat viitura casa" şi culmina prin versuri şi muzică "foaie verde de mătase/ a venit apa din deal/ şi mi-a luat tot ce aveam". Imediat după acesta urma o mămăiţă care, cu ochii înlăcrimaţi, spunea o rugăciune. Freak show, nu altceva. Mă gândesc că cel care a realizat scandalosul montaj fusese tocmai angajat după o ucenicie prelungită la scabrosul tabloid cacan.

Eu, cetăţean nedocumentat, ce era să înţeleg de aici, că românul la necaz este bipolar, unul cântă şi altul se roagă? Ulterior cineva din redacţia Actualităţi a postului l-a îndepărtat pe bătrânul rapsod, trimiţându-l probabil spre preselecţie colectivului de la Taraf TV.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...