Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, iulie 21, 2008

Un hormon încrâncenat

Întotdeauna mi-a fost teamă de niponi. Atât în literatură, cinematografie, sport, cât şi în confruntările armate, japonezii au tendinţa de a face lucrurile mult mai serios decât este cazul, ceea ce, indiscutabil revoluţionează genurile, generând şi mutaţii acolo unde se poate.

Este şi cazul punkului şi al acestei trupe recent descoperită Maximum the Hormone. M-am uitat la fotografii şi m-am speriat. Muzica acestora deja îşi poate permite aproape orice, dacă mă iau după cât de motivaţi par cei patru membri ai trupei. Noroc că rockul nipon nu era la modă în anii 80, pentru că în caz contrar ne-am fi luat adio de la trupele de glam.

Adio glam, adio gloss, adio efecte speciale pentru a părea cât mai creepy. They are all so natural...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...