Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, iulie 10, 2009

Misterul , fascinația și calamburul elipticului ”la noi”

"Creierul lui Michael Jackson se afla la noi!" ne anunță Știrile ProTV din dorința evidentă de a ne trezi interesul și de a ne face pe noi, proștii și curioșii sa le accesăm site-ul pentru mai multe știri de senzație. Eu, credul, mă grăbesc să citesc știrea, ca să mă lămuresc și eu la ce grad a ajuns fanul român. În câteva nanosecunde îmi trec prin minte câteva posibile ipoteze: i l-o fi luat Nea Nelu, în amintirea zilelor acelora frumoase, când împreună visau la o viață mai bună pentru copiii lumii și al meu. Sau nu, poate că celebrul Petrișor își pregătește relansarea cu o rețetă de zile mari: creierul lui maicăl asezonat cu una și alta.

Fără nici o îndoială, odioasa conspirație mondială de a pune România într-un con de umbră mai are și scăpările ei, iar știrea de mai sus este dovada clară că țara noastră, oamenii noștri sunt mult mai prezenți decât s-ar crede. Eternă slavă destoinicei noastre prese, care face eforturi mari de a arăta lumii (deși deocamdată se limitează la vorbitorii de română) că românul contează în context mondial! Așadar când Joseph Jackson a declarat că maicăl iubea România acesta nu a mințit și nici nu a exagerat câtuși de puțin, prin urmare, ar exista și explicația că testamentar Maicăl a lăsat românilor creierul său, să facă ei ce vor cu el. Frumos gest, very much maicăl!

Iar după atâta reverie, mă apuc să citesc articolul în sine și ajung la pasajul: "Creierul lui Michael Jackson se afla la noi. Imediat ce terminam de analizat, il dam inapoi. Am auzit ca nu au ingropat corpul deocamdata", a declarat medicul legist Ed Winter. A, la noi adica la americani. Acum am cam ințeles.

Așadar asta este încă una din categoria ”invitația neamului prost”. Te așteptăm ori de câte ori vrei la noi. Omul credul se duce, acolo nu e nimeni, după care îl sună pe personajul care a lansat invitația. Ce mi-ai făcut domne, am bătut juma de București să ajung la voi și acolo nu era nimeni. Și acum explicația: a, păi la noi, adică la noi la birou, nu acasă că acasă nu ajungem decât seara.

La noi sunt codri verzi de brad... Mai vino seara pe la noi Ionele dragă... La noi, adică?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...