Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, iulie 15, 2009

Simona Sensual ne prezintă:....

Stateam intr-o zi si ma gandeam cum ar fi sa dai o tura pana la Paris doar ca sa faci miscare. adica in loc de o zi la sala de sport sa alergi putin prin Paris..... dupa cumparaturi. Gandit si facut .....iata-ma intr-o zi de vara , mai exact azi, intr-o plimbare pe bulevardul St Germain din Paris. O zi superba, peisaj superb, mai mult nu pot sa va spun .Vizitati si voi. pup

Aceste frumoase vorbe îi aparţin nimeni alteia decât Simonei Sensual, pe care unii, în mod clar rău intenţionaţi mi-o atribuie într-un anumit grad de rudenie. Acestora nu le pot spune decât că îi invit la uşa mea să vadă ce scrie pe sonerie. Scrie oare Fam. Sensual sau Fam. Vasile. Prin urmare pentru ultima oară mai spun, singura legătură cu Simona Sensual este că aceasta şi-a uscat chiloţii la acelaşi soare cu mine, ooo soarele meu... Aşadar, doresc şi pe mai departe să îmi aleg singur rudele, în vreme ce mă voi mulţumi cu prietenii pe care mi-i va da dumnezeu.

Simona Sensual vede Parisul şi pe urmă, în mod cultural normal ar cam trebui să moară. Să moară, pentru că vede cum nu trebuie Parisul, cu ură şi ca o ţoapă şi asta nu e frumos. Mai citiţi odată textul spre edificare: adica in loc de o zi la sala de sport sa alergi putin prin Paris..... dupa cumparaturi. dacă ar fi zis ea acolo: adică în loc de o zi la sala de sport să alergi puţin prin Louvre sau Montmartre, i-aş fi iertat demoazelei toate păcatele şi cele cu voie şi cele fără voie, tot respectul pentru arsul caloriilor într-un mediu elevat. Dar să te lauzi ca o ţărancă că ţi-ai luat tetra de la oraş, mi se pare trivial şi impardonabil. Ce făcuşi fă? Şi ea, fă, adică: Uite, fusei până la oraş cu căruţa lu Nicuţă şi-mi luai o frumuseţe de chiloţei, ismenuţe aşa... Acum două decenii mai mergea, dar acum, când bani să ai că găseşti fără nici cea mai mică problemă şi în Bucureşti tot ce îţi doreşte sufletul francofil, o asemenea declaraţie mi se pare "de porc". Şi iată şi finalul: O zi superba, peisaj superb, mai mult nu pot sa va spun .Vizitati si voi. Păi atunci de ce ne spui dacă mai mult nu poţi să ne spui, chiar ai senzaţia că ne-ai spus prea multe? Păi altfel cum să se laude: mă duc la Paris, dacă ai cu ce vino şi tu! Să spună asta bunicilor, mamelor, femeilor care îşi fac lunar socoteala cum să le ajungă banii până luna viitoare şi pentru nepoţi, şi pentru copii şi pentru soţ, şi pentru un bigudiu nou, că cele vechi au cedat... Sună proletar nu, cu lupta de clasă, alea alea.

Care clasă? Consideră cineva că această Simona Sensual ar avea vreo clasă? Sau poate că are şi nu îmi dau eu seama, iar postul de blogul acesteia se vrea doar un preambul la ce urmează. Drumuri europene cu Simona Sensual pe post de Aristide Buhoiu.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...