Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, iulie 23, 2009

Complot internaţional şi interinstituţional la adresa Stelei, anunţă GSP

Iată ce scrie presa noastră minunat, mai concret cotidianul gsp: "Poliţia maghiară, suspectă pentru alarma cu bombă de la hotelul Stelei?O ipoteză şocantă ar putea fi avansată în cazul ameninţării cu bombă de la hotelul în care Steaua este cazată la Budapesta." Ideea era că Ujpest este echipa poliţiei maghiare, un fel de Dinamo local. Alexandru Ghiurcău, autorul acestei imbecilităţi avansează că de fapt ar fi vorba de un complot al poliţiei maghiare de a pune beţe în roate Stelei. Ceea ce mă frapează este că autorului acestui articol nu i-a trecut o secundă prin cap că la fel de bine ar putea fi vorba despre un complot internaţional şi interinstituţional, poliţia din România şi Ungaria dându-şi mâna pentru a o şicana înainte partidei decisive. Cum naiba nu i-a trecut prin cap, nici acum nu pot să înţeleg. Sau poate că Ghiurcău are o părerea atât de proastă despre maghiari încât niciodată nu s-ar putea gândi că un maghiar şi un român ar putea lucra mână în mână. Din nefericire pentru starea sa de linişte interioară ţin să îl contrazic cu un exemplu simplu: Simon şi Garfunkel. Primul era evreu-maghiar, cel de-al doilea evreu-român. Prin urmare se poate.

Diseară mă duc la meci. Nu ca Stelist (toată lumea ştie că sunt rapidist înfocat), nu ca Român, ci ca iubitor de sport. Mă voi duce să mă simt bine şi să admir performanţele sportive şi jocul din teren. Cât despre jocul de dincolo de teren, sunt convins că în marea majoritate ţine de ritualuri, de alcool şi de prejudecăţi. Ieri am chemat electricianul. Maghiar, tatuat, fan Ujpest, cu bilet la meciul din această seară. Credeţi că nu mi-a reparat defecţiunea pentru că era român? A rămas că diseară, după meci vom bea pe o terasă o bere şi vom discuta fotbal. Vi se pare atât de ciudat?

P.S.

Nu vreau sa politizez, dar iată ce mai scrie un cititor pe GSP: "György Dózsa- este de fapt Gh.Doja... multe personalitati "maghiare" sunt romani!" Ce părere aveţi? Eu cred că şi Cicciolina era cam româncă, iar de Sarkozy nici nu mai discut.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...