Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, iulie 16, 2009

Planuri de vacanţă

Aşadar leapşa de la Lucian. Ce fac eu cu ocazia acestui concediu mult-aşteptat, care mă va lua prin nesurprindere în trei săptămâni, începând de mâine? Iată în cele ce urmează un ipotetic desfăşurător care nu se va împlini în totalitate, iar asta datorită mai multor factori, în marea lor majoritate dragi mie şi sufletului meu.

Vreo zece zile vom fi în Turcia, mai precis la Belek împreună cu Erkan şi Papatya Rustu, unde mi-ar plăcea să uit total de calculatoare, mailuri şi telefonie mobilă, dar mă tem că pentru asta ar trebui să mă fac că uit laptopul acasă şi să îl subtilizez la faţa locului şi pe cel al lui Erkan, ceea ce nu voi face. Prin urmare, Erkan şi Perihan se vor comporta mai departe ca internauţii, chiar dacă 10 zile de linişte absolută sunt un dar, iar eu probabil că voi face un mic compromis făcându-mi echipa de Hattrick şi probabil gestionând puţin resursele din satul meu din Travian.... Nu îmi voi deschide însă mobilul şi nu îmi voi accesa mailbox-ul.

În tot acest timp îmi propun să citesc. Şi aici e adevărata leapşa. Din zecile de cărţi noi care mă aşteaptă cred că mă voi limita la 5 (cel mult), spre disperarea lui Perihan care ştie că din 5 cărate de regulă se citesc 2. Aşadar, îmi voi lua în engleză Rody Doyle Paddy Clarke Ha-Ha-Ha şi A Star Called Henry, autobiografia lui Sir Alex Fergusson (ca diavol roşu ce sunt) şi 2 în română, ale autorilor români. Aceştia sunt Lucian Dan Teodorovici (Circul nostru vă prezintă), Celelalte poveşti de dragoste fiind cititiă în mai şi Ioan T. Morar (Lindenfeld), care a văzut Bucureştiul în mai, sperând că nu îl va mai vedea şi în august. Uite că nu a fost cum vrea ea. Dat fiind că a treia e subţirică, o să mai strecor printre ... chiar, printre ce că doar mergem la soare nu la poli, mă rog, voi mai strecura pe unde pot Bong-ul lui Vakulovski.

Restul concediului probabil că îl vom petrece prin Bucureşti şi împrejurimile lui iar pentru câteva zile o vom şterge până la Odobeşti, probabil chiar în preajma culesului. Mi-e deja poftă de struguri, de must şi de pastramă... În tot acest timp citesc ce nu am epuizat la Belek şi în aşteptare pun Adela Greceanu Mireasa cu şosete roz şi mai văd eu ce.

Dau şi eu mai departe leapşa: voi ce planuri de vacanţă v-aţi făcut?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...