Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 01, 2010

Despre creşteri demografice în Familia Sensual

Am revenit. Da, am lipsit totalmente şi iremediabil motivat pentru că, într-adevăr, în ultimele zile am fost cam plecat din faţa calculatorului, cu misiune clară şi precisă. Iată că această "aventură" a fost dusă la bun sfârşit şi a venit vremea să întoarcem foaia şi să începem o nouă etapă, o nouă vârstă, o nouă aventură. Deocamdată nu ştiu nici eu mai multe, încât prefer să nu vă încarc memoria cu date cărora deocamdată le disting doar umbrele. Este ca şi cum ai pune pe cineva care nu face distincţia între zi şi noapte să povestească în egală măsură o anecdotă diurnă şi una noctură.

În ce măsură de-acum încolo voi fi consecvent nu pot să vă spun, ştiu însă că voi face tot posibilul să exist mai departe în mediul virtual, cu posibilităţile pe care această nouă dimensiune mi le oferă.

Am început aşadar o nouă viaţă. Nu mai suntem doi (eu şi BebeBebe), ci trei: eu, BebeBebe şi BebeBebeBebe, care este un el. Surpriza este cu atât mai mare cu cât eram setaţi să fie o Ea şi a ieşit un El de toată frumuseţea şi eleganţa. Şi pentru că sunt un tip educat şi de fiecare dată când mi se face un bine am fost învăţat să mulţumesc, voi mulţumi. Lui BebeBebe pentru acest incredibil cadou, DoamneiDoamna şi DomnuluiDomnu pentru că au stat mereu la stânga şi dreapta noastră iar acum s-au ales fără voia lor cu un excelent pulover roz, care, mă gândesc că în contextul iernii friguroase care se anunţă merge şi pe post de căciulă (dacă pungile de plastic merg pe post de umbrelă, mă gândesc că o lână pe cap poate fi cu mult mai utilă pe timp de iarnă...), Anei şi lui Răzvan, mereu alături, mereu calzi, parte din familia noastră de peste trei decenii, lui Mami care prin uimirea sa continuă mă convinge zi de zi că avem de ce să fim mândri, alor mei, care în fiecare dimineaţă solicită un bună dimineaţa din partea tânărului, tata fiind singurul care a mizat pe sexul masculin în ciuda asigurărilor de la primele ecografii cum că acesta i-ar lipsi, lui Koroman Pârtitza şi lui Oli care încă nu realizează că a mai apărut unul după chipul şi asemănarea noastră, Patriarhului şi Patriarhei pentru că ne încurajează pasiunile întru pluşuri şi biluţăraie cu amendamentul că "nu îl fac stelist nici dacă Patriarhul e dispus să danseze manele o noapte întreagă", Rekăi şi lui Istvan, primii care l-au întâmpinat pe tânărul nostru în noua sa viaţă, Akriturii care ne-a felicitat prima în mediu electronic şi tuturor celor care printr-o banală întrebare sau felicitare ne-au băgat în seamă. Şi celor care n-au ştiut. Şi celor care au ştiut. Şi celor cu bun simţ însă cu Tourette. Le mulţumesc tuturor în numele fiului nostru. Pentru că îi va întâlni dopotrivă pe toţi şi îi dorim să se bucure de ei în marea sa călătorie. O să-i întâlnească el şi pe tureţi, pentru asta va avea mereu la el câţiva bănuţi, de cheltuială.

S-a mărit Familia Sensual. Back in business!

3 comentarii:

akritura spunea...

bien ai revenit Vasile, si bun venit lui VasilicaSensual pe lumea asta ciudat si nesuferit de minunata! :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Felicitari pentru bebelusul vostru!


Pleased to meet you, hope you guess my name...