Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

duminică, octombrie 03, 2010

Houston, we had a problem!

Dincolo de bancul deja devenit clasic cu diferența dintre București și Budapesta, din punctul de vedere al unei ape care le străbate, cred că Budapesta mai are un punct forte în comparație cu Bucureștiul. În Budapesta fumez incomensurabil mult mai puțin decât în București.

Există un singur loc în lume unde încă evit să fumez și acesta este ”în mașină”. Nu îmi place și pace, mă face să mă simt incomod şi să mi se încetinească reacţiile, mai cu seamă că sunt perfect conștient de problemele mele de dexteritate la volan. Îmi amintesc că în facultate, la o petrecere, am reușit performanța să îmi ard blugii cu o scânteie aprinsă, de țigară. Pur și simplu mă simțeam atât de bine cu berea în mână încât nu am realizat apropierea incendiului decât când începusem să mă ard. Dar să trec peste... Asta e faza cu mașina, am o problema cu sincronizarea, nu mă descurc bine și cu țigara, și cu schimbarea vitezelor și cu volanul și cu scrumul aprins care o ia mereu razna în toate părțile, aşadar prin urmare e bine să îl păzesc.

Săptămâna trecută însă am reuşit să fumez la volan, în Budapesta, şi nu una, ci trei ţigări. Asta pentru că în premieră, la ceas de seară, am parcurs 1 km în 45 de minute, pe una dintre arterele cele mai circulate Hungaria. După cum veţi vedea şi în fotografie, poziţiile maşinilor, pe 3-4 benzi, trasau un bulevard întreg, din Buda şi până în Pesta, dincolo de podul Arpad. E posibil să nu mai recidivez cu ţigara aprinsă la volan, dat fiind că în cel mai scurt timp sper că se va reda în folosinţă şi celălalt pod, Podul Erzsebet (Elisabeta), astfel fluidizându-se din nou traficul în Budapesta. În orice caz, am tras doar un semnal de alarmă cu privire la cauze. Cauza pentru care unii, de nervi pot fuma. În orice caz, prefer să rămân la părerea că acesta a fost doar un accident şi că nu voi mai fuma prea curând, la volan, în Budapesta...

P.S.

De două săptămâni ascult acelaşi album în maşină: Brendan Flowers - "Flamingo". Încă nu am şină pe creieraş, aceleaşi circumvoluţiuni mai mult sau mai puţin bine definite...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...