Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 08, 2010

Ozzy sau un naş de excepţie: puţin ideal, puţin idiot, puţin extraordinar

Uşoare regrete că am ratat concertul lui Ozzy de la Bucureşti amortizate însă din plin de concertele continue, diurne şi nocturne ale lui Matei, care fac toţi banii. Vorba vine de bani, că de fapt nu ne costă nimic, avem cu toţii din familie stage-pass. Acum nu că am bifat-o şi pe asta cu "moştenitorul tronului Sensual" dar parcă mă apucă aşa un sentiment de împlinire, că am mai pus un jalon pe autostrada vieţii, aşa că cel mai potrivit cântec pentru acest feeling nu poate fi decât "Time won't wait", Ozzy Osbourne de milioane pe ultimul său album.

Şi o concluzie. În finalul clipului veţi înţelege cu toţii de ce Ozzy Osbourne a îmbătrânit la un moment dat galopant, după care s-a oprit şi iată, asistă cu nepăsare la trecerea în nefiinţă a tuturor contemporanilor săi. E vampir.Sau mă rog, nu era vampir, dar s-a făcut între timp. S-a dat cu ei. Nu ştiu dacă chestia asta îl avantajează pentru că producătorii reality show-ului ar putea să se sperie la perspectiva că The Osbournes îi va bate la fundul gol pe perenii de la Young and the Restless. Toate ca toate, dar ce e mult uneori mai şi strică. Oricum: enjoy the video. Ozzy is back for good!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...