Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 22, 2010

Marijuana confundă necesităţile fiziologice în folosul propriului ego

Iată echivoc ieri în capul Marijuanei - fata aia care se lăuda că e cea mai fidelă aşa şi pe dincolo - în paginile Cancan: "Cei de la Playboy mi-au propus de două ori să pozez şi am stat de vorbă cu ei. Au vrut să îmi facă un pictorial, dar nu pot să fiu de acord şi nu mă pot obişnui cu ideea că bărbaţii vor lua pozele cu mine şi vor merge în baie să facă treaba aceea ruşinoasă".

Mie mi se pare că Marijuana asta pune mult prea mult preţ pe propriul său ego, ajungând la confuzii majore, ba uneori chiar şi la acuzaţii pe nedrept. Dumneai sugerează că bărbaţii s-ar onaniza în baie cu pozele ei pline de nuri şi de sentimente erotice. Nu vreau să o dezamăgesc, dar îmi amintesc de o vorbă din popor, care ridica oarecum onania la nivelul ce i se cuvine: "pentru labă îţi trebuie p/¤ă". Mai cred de asemenea că nu trebuie să te duci neapărat în baie ca să faci una mică. Teoretic o poţi face oriunde, în timp ce, pentru treaba mare în mod normal se merge în baie. Prin urmare, cred că sunt mai multe şanse ca bărbaţii să se ducă în baie luând cu ei pozele cu Marijuana pentru a se şterge la fund, decât pentru a face una mică. E absolut vital să ai cu tine pozele cu Marijuana în baie, pentru cazul extrem în care bulangiul dinaintea ta a consumat toată hârtia igienică. De Marijuana te desparţi mai uşor decât de Nicoleta Luciu...

Părerea mea...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...