Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 22, 2010

O tempora, o mores - nostalgie cu un cap de italian

Să vă arăt o chestie care i-a dat de lucru minţii mele perverse. E vorba despre un articol apărut în Cancan-ul de ieri cu privire la Simona Sensual, am mai zis-o dar o mai zic, cu care nu sunt nici un fel de rudă. Singurul lucru care ne uneşte este că amândoi ne-am uscat şi ne uscăm în continuare chiloţii la acelaşi soare. Ideea articolului e următoarea: a murit italianul cu care domniţa a avut ceva de împărţit (nu contează ce şi cum). A murit "împuşcat de două ori în cap". Imediat mai jos, sub această informaţie, Simona declară: "Apreciere. Blonda spunea, in urma cu cateva luni, ca italianul arata bine". De unde eu trag concluzia că a avut, pe lângă alte părţi anatomice armonioase şi un cap frumos.

Acum nu mai avem aceeaşi situaţie. Italianul nu mai are un cap frumos, ci unul cu două orificii, probabil nu foarte estetic armonizate. De aici, concluzia mea este că Simona regretă puţin degradarea acestui cap frumos. Acum italianul nu mai arată bine.

Poate că exagerez cu această extrapolare, dar vă spun sincer, dacă declaraţia domniţei ar fi fost ceva de genul: "italianul e deştept" sau "italianul are o casă şi o maşină frumoasă" chiar nu aş fi avut de ce să mai trag această concluzie morbidă. Concluzia că dintre toate, frumuseţea este trecătoare. Mai trecătoare şi decât un computer, cu care până la urmă tot poţi să păstrezi o relaţie frumoasă fie şi numai jucând solitaire pe el...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...