Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, mai 19, 2011

Contra fumatului - Să te laşi de fumătură poţi să-ţi bagi falusu-n gură...

Nu am mai scris pe tema asta pentru că m-am gândit că până la urmă, decât să vă mint mai bine mă fac că am uitat să că era mult prea evident să mai comentez. Evident, nu m-a ţinut prea mult lăsatul de fumat. Continui cu aceeaşi străşnicie. Am trecut ca prin urechile acului pe lângă achiziţionarea unei ţigări electronice, şi acum mă felicit pentru că nu am aruncat banii şi pe prostia asta de gadget, pe care probabil l-aş fi folosit mai intens doar în primele zile. Mă uit la Lajos, un alt împătimit după E-penis-uri şi constat că nici la el nu a funcţionat. Pufăie de zor din ţigara electronică după care îşi face singur o ţigară tare ca dracu. Aşadar am continuat să fumez, regulat, atât că am schimbat ţigările cu unele mai uşoare.


Nu am renunţat însă la nici un alt viciu, prin urmare am unul în plus. Mai mult de atât, de câteva zile am descoperit farmecul de a mă folosi de SexBox şi de Kinectul lui la maxim. Mai nou serile intru pe serverul de la EA Sports şi joc fotbal (FIFA 2011) cu tot felul de puşti (pun pariu că cel mai în vârstă nu are mai mult de 16 ani). Evident, eu cu echipa mea de suflet şi ei, culmea, întotdeauna cu Barcelona. Aşadar anticipăm astfel finala din Champions League. Dacă e să ascult după rezultatele din aceste meciuri, Manchester va pierde. În cel mai bun caz ca aseară, când am dat în sfârşit peste unul puţin mai prost ca mine (asta înseamnă destul de prost) şi am reuşit să înscriu, după ce iniţial ageamiul marcase luându-i portarului meu visător mingea, în pragul degajării. M-a bătut la penaltiuri, cu unul mai mult ca mine. La final în faţa obţiunii de a rejuca meciul, pentru prima oară am stat în cumpănă. Îmi plăcea acest contrajucător. Aş fi dat DA. El însă s-a grăbit să iasă. Probabil că s-a gândit că nu e bun de nimic. În câteva rânduri mi-a trecut si mie asta prin cap, dar timpul te ajută să uiţi. A doua zi am pierdut cu un gol mai puţin, apoi cu unul şi mai puţin, până am ajuns să pierd la doar 5 goluri diferenţă. Şi aseară cineva a avut mai mult noroc decât mine. Atât... Ideea e că nici de SexBox nu o să mă las. Mai bine să iau bătaie de la unii care nu există sau cu care oricum nu mă voi întâlni niciodată conştient face-to-face.


În final mai ales pentru cei care chiar sunt gata să taie în carne vie pentru a se lăsa de fumat, un filmuleţ, pentru a le reaminti că eu nu sunt un reper. De aici rezultă că dacă vrei te poţi lăsa de fumat. După ce îl veţi vedea, nu ştiu de ce, dar am convingerea că o parte din voi se vor întreba dacă chiar vor să se lase de fumat. Enjoy!



Vezi mai multe din Funny pe 220.ro

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...