Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, mai 12, 2011

Cei ce "le-au" dat nume

Acum realizez de ce VasileSensual nu este încă un brand, hălăduind mai departe în negura timpului şi a realităţii, obscur şi anonim: pentru că am fost suficient de obtuz să nu acord importanţă obiectelor din imediata mea apropiere, pe care nu am reuşit întotdeauna să le identific ca fiind produse de serie. Le-am lăsat în numele lui Trompi să-şi trăiescă existenţa efemeră. De exemplu, artefacte cărora de cele mai multe ori le-am atribuit origini mucoase: biluţele de muci şi care probabil că erau lucruri cu mult mai complicate. Dacă aş fi avut această prezenţă de spirit multe dintre acestea astăzi ar fi fost expertizate şi ar fi purtat cu siguranţă numele meu: sensualul, vasilele, vasensualu... Acum o să vă întrebaţi de ce spun lucrurile ăstea. Răspunsul îl veţi găsi aici.


Dumitru Zvîncă este fără îndoială tăticul "zvâncilor", sau, după cum intuiesc că în scurtă vreme vor fi denumite colocvial: "biluţele lui Sperman". De asemenea tot Zvîncă este la un pas de a-i da clasă primarului din Suharău, pentru că, în ciuda eforturilor celui din urmă, nimeni nu a reuşit până acum să pună Suharăul pe hartă ca Mitică Zvîncă. Mai mult de atât, eroul nostru este foarte hotărât să intre în istorie. Iată ce scrie gazeta: "În crater se află un obiect negru care semăna cu un meteorit", a spus Marcel Chelariu, primarul localităţii Suharău. Bărbatul a pus obiectul bizar în geantă şi a venit la Inspectoratul de Mediu să vadă dacă este radioactiv." Prin urmare Zvîncă se joacă cu moartea. El nu ştie dacă biluţele sunt radioactive sau nu, dar le pune în geantă şi le duce cu el, la Inspectorat. Omul respectă legea, raportează tot. Asta e ca şi cu otrava! Vrei să verifici dacă cineva vrea să te otrăvească, prin urmare consumi produsul. ...


Cam aşa stă treaba cu celebritatea. O să aflăm mai multe despre Mitică Zvîncă în zilele care urmează. Nu am nici cea mai mică îndoială. În acelaşi timp însă fac apel la voi să mă ajutaţi şi pe mine să descopăr "sensualul". Orice vi se pare neobişnuit şi nu are nume, prindeţi-l în poză şi trimiteţi-l pe adresa de mail. O să vă amintesc la tot pasul, spunând că această descoperire care îmi poartă numele se datorează şi vouă...

Pleased to meet you, hope you guess my name...