Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, iulie 15, 2010

Mădălina Manole în airplay naţional

Vreau să îmi răspundeţi rapid la o întrebare simplă: când a fost ultima oară când aţi ascultat în airplay vreo piesă e Mădălinei Manole? Ieri şi azi toate posturile radio şi tv nu ştiu să vorbească despre altceva decât despre "decesul fetei cu părul de foc". Mădălina Manole în airplay. Toţi neaveniţii, toţi neimportanţii apar acum să îşi dea cu părerea cu privire la tragedia aceasta. Toţi oamenii ăştia îmi amintesc de rudele pe care nu le vezi cu anii dar care la înmormântări sau parastase sunt primii, cei mai zeloşi. Gheorghe Gheorghiu, un was, vine să vorbească despre Mădălina. Discursul său nu diferă cu nimic de al celorlalţi, singura diferenţă fiind "personalitatea" acestui solist bovin. L-am văzut după ani buni de absenţă (nedureroasă de altfel) pe Daniel Iordăchioaie, decrepit, ca vai mama lui dar "manolescian" în ceea ce priveşte informaţiile date. "Manolescian" ca toţi ceilalţi, cu acelaşi discurs. Laurenţiu Cazan, ornitologul cu specializare în pescăruşi vine şi el. Mai trist, apare şi Corina Chiriac (pentru cine nu ştie, Corina Chiriac a avut şi ea câteva tentative de oprit timpul, clipa asta minunată...). Gabriel Dorobanţu, care probabil nu mai este mediatizat tot din cauza presei care l-a luat în serios atunci când zicea: "să nu vii iar să mă cauţi". Până la urmă uite că a venit el...


Dimineaţă, Antena 3 o avea invitată în studio pe o doamnă care ne relatează îndeaproape momentul morţii vedetei: "s-a trezit la 2 noaptea, s-a ridicat din pat de lângă soţul ei şi a băut un pahar cu pesticid". De parcă ar fi povestit cum că, de arşiţă, omul bea un pahar cu apă. Cât de imbecil sună aceasta "reconstituire" a evenimentului! Evenimentul Zilei publică un articolaş în care ni se spun următoarele: "Impresarul artistei, Bebe Mihu, a precizat pentru EVZ că "se vedea că era cu gândul în altă parte". "Aceeaşi privire o mai avea şi pe 30 mai la un spectacol". Bebe Mihu ăsta, dacă este chiar atât de deştept pe cât vrea să pară ar fi făcut bine să o întrebe pe solistă: dragă Mădălina, de ce eşti cu gândul în altă parte? El nu a făcut-o, dar tot cred c ă e bine că s-a prins acum. Să fim serioşi, de câte ori pe zi fiecare dintre noi poate fi surprins "cu gândul în altă parte"? Asta însă nu ne obligă să ne şi sinucidem.

Toate aceste comentarii m-au făcut să mă întreb cum ar reacţiona Mădălina Manole dacă ar putea asista la acest circ dureros de trist? Eu unul cred că şi-ar dori să nu fi făcut gestul de ieri. Pe care, poate nici nu l-a făcut. Oricum, chestia cu sms-ul scris dar netrimis mi se pare o acoperire perfectă pentru cineva care ar fi ajutat-o pe aceasta fie să bea pesticid, fie să se lovească la cap. Apropo de asta cu pesticidul, mai am una. Ziceau ăstia dimineaţă tot la Antena 3 că prietena care i-a cumpărat vedetei pesticid va trăi toată viaţa ei cu o conştiinţă grea. E posibil ca acea individă, care nu făcuse probabil decât un comision minor, de-abia de acum să conştientizeze şi să îşi exagereze vina. Doamne-fereşte să nu intre în vreo depresie şi să se sinucidă şi ea, la supărare. Nu pricep de ce e vina femeii aceleia, dincolo de un detaliu care îmi scapă: avea sau nu Mădălina Manole flori în jurul ei? Dacă nu avea probabil ar fi fost util ca prietena să o întrebe pe Mădălina Manole ce vrea să facă cu pesticidul, măcar aşa, de politeţe. Ar fi culmea acum ca prietenii mei, Reka şi Istvan, cei care mi-au dăruit o minunată vuvuzelă să rămână cu conştiinţa încărcată că mi-au pocnit mie ficaţii şi plămânii suflând la dracia aia cu culorile Franţei pe ea. Şi încă un apropo: Vive la France! Pentru ieri. Şi încă un apropo: ieri, prima oară am crezut că a murit Manolescu. Nu auzisem şi prenumele defunctului...


Una peste alta, Mădălina Manole nu merita o astfel de soartă. Dumnezeu să o odihnească! Mă întreb dacă însă e după el? Mai este oare dumnezeu mai presus de presă?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...