Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, aprilie 02, 2010

Sărbători fericite!

Dragilor, dragelor,

în primul rând vă urez din suflet sărbători fericite de Paşte, cu toţi cei dragi alături, cu lumină, căldură şi bună dispoziţie.

În al doilea rând permiteţi-mi să vă urez încă o dată ceea ce v-am urat în primul rând, dar de data aceasta cu glasul puţin mai ridicat.

În al treilea rând daţi-mi voie să strig din toţi rărunchii cele urate în primul rând.

Iar acum, după ce am comis ritualul, introducând cifra magică, lăsaţi-mă, ca între prieteni să vă spun că vă doresc exact ce îmi doresc mie. Să ne fie bine. Să realizăm că e foarte important să nu fim singuri şi cu cât suntem înconjuraţi de mai mulţi prieteni (adevăraţi) cu atât mai mult avem toate şansele să împărţim grijile, dar şi bucuriile, care întregi, în lipsa grijilor ne-ar pune capac. E, dacă vreţi un termen de comparaţie ca acum, când Mutu e lovit din stânga şi din dreapta şi nu găseşte pe nimeni care să împartă necazul cu el. Pentru că nu are prieteni adevăraţi. Pentru că atunci când avea de toate nu l-a interesat de cei din jurul lui care nu aveau sau poate aveau mai puţin. A tras pe nas numai pentru el şi s-a bucurat de femei mişto, toate numai pentru el când ceilalţi trebuiau să se mulţumească cum puteau... Aşa şi cu prietenia. Prin urmare, bucuraţi-vă de cei apropiaţi vouă, în doze decente. Prieteni să avem că de sărbători nu ducem lipsă.

Un Paşte fericit!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...