Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, aprilie 02, 2010

De Paştele ăsta mâncăm pasăre...

Mi-am amintit de ceva auzit cu ceva ani în urmă în piaţa din Baia Mare, printre cadavrele mieilor aşteptând găzduirea în tăvile cuptorului. Un puşti, educat destul de religios ia la sigur pe maică-sa întrebând-o dacă nu-i aşa că Domnul Nostru Iisus Hristos învie în fiecare an datorită numărului mare al mieilor sacrificaţi. Evident că femeia a rămas fără replică, dat fiind că noua ipoteză contravenea oarecum principiului că Iisus se sacrifică el însuşi pentru noi, şi, iată, acum, o cohortă de necuvântătoare fac ceea ce nici un biped nu se mai încumetă, după care a explicat ceva de genul: nu scapă nimeni. Păi uite, că acum se taie mieii şi la Crăciun se taie porcul. Iar cel mic intervine prompt spunând: Nu, porcii merită să moară, pentru că sunt porci şi dacă nu sunt tăiaţi la Crăciun se fac mistreţi...

De ce v-am spus asta? Pentru că eu şi cu BebeBebe ne-am hotărât ca anul ăsta să ignorăm mielul. Carnivori fiind însă ne-a dat ghes întrebarea firească: cu ce îl înlocuim. Cu iepurele, zic eu, oricum, de Paşte iepuraşul cam ia faţa mielului. Până la urmă am hotărât de comun acord că ne vom orienta decisiv şi iremediabil spre o păsărică. De ce? Pentru că bebele m-a întrebat retoric: daca gătim iepuraşul de Paşte crezi că mai aduce cadouri? Ca să nu vă lăsăm pe voi toţi fără cadouri, primiţi din partea noastră micul nostru sacrificiu de Paşte. Să nu îmi ziceţi acum că vă lăsăm cu mai puţine ouă la anul că nu ne mai interesează.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...