Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

duminică, mai 25, 2008

I want to know what love is


I don't want you to show me...Nu, nu, nu şi iarăşi nu.Citeam dimineaţă confesiunile Simonei Sensual, individa care "s-a autodenunţat" de la bun început pentru a se distinge faţă de celelalte blonde din "show-biz"-ul românesc actual şi pentru a îi trimite pe cei mai trecuţi prin viaţă dintre noi la nume de poveste precum Miţa Biciclista sau Nuţi Curdefier. Domne, când să zic şi eu că senzuala e măcar psihopată, hop "Nu e bine ce am facut si nici nu te ajuta cu nimic sa procedezi asa, dar aveam o varsta si mi se parea ca totul e permis in numele iubirii." ca imediat, borderline bipolar, forever biting on your nuts..."Ceea ce, evident, nu este adevarat."

Dar ca să n-o mai lungesc, Simona Senzual la 17 ani a vrut să ia nişte pastile "din dragoste" pentru bărbatul care tot din dragoste a împins-o şi mai târziu la nişte gesturi care în mod normal ar fi trebuit să o ejecteze direct la penitenciar, pentru a-şi schimba numele în Simona Penal, dar de la voinţă la putinţă, vorba ceea..., prin urmare să spunem cu toţi în cor, dă-l păcatelor de-amor dar doar a vrut, adică nici măcar n-a vrut, s-a fîstîcit fata şi a greşit termenul, s-a gândit. Titlu numai bun de presă de doi lei: Guzganu a vrut să spargă o bancă, nu frăţie, m-am gândit că dacă aş sparge o bancă aş fi bogat - gândul că am gândit ca Simona Senzual îmi dă fiori...Gândul că mă vei respinge iară, gândul mă-nfioară, lasă-mi doar prietenia care glasul meu o cheamă.

Mă rog, pe care glasul meu o cheamă, dar piesa e un clasic şi Dan Spătaru e acolo unde ar fi ajuns Simona Sensual dacă ar fi îngurgitat medicamentele cu pricina, care poate erau contra diareii, biata micuţă, de la dragoste uneori îţi mai freamătă şi stomacul, fluturii cu pricina, aşa că să nu exagerez.The best is yet to come!"Acum, ma bucur, evident, ca nu am facut-o. Era o prostie de adolescenta indragostita. Un an mai tarziu, la 18 ani, am inceput sa vad deja altfel lucrurile. Cand eram suparata, nu ma mai gandeam la sinucidere, ci doar la felul in care ii voi lovi masina. I-am lovit absolut toate masinile, nu am ratat niciuna. Asta era razbunarea mea. Am intrat de 10 ori cu masina mea in automobilele lui. "

Întrebare legată de semantica limbii române: se poate vorbi de "din dragoste" chiar şi atunci când de fapt e vorba de "din gelozie"? Cam asta este problema senzualei, habar n-are ce să facă cu limba română. Sau habr n-are ce e aia "dragoste". Să ne-o imaginăm să batem puţină dragoste, să umflăm dragostea din spate, să desfundăm dragostea... În numele iubirii, senzualo, lasă-neeeeee!

Un comentariu:

Zaza spunea...

Gogoaşă, da dă ce blocaşi comentarili, ai?


Pleased to meet you, hope you guess my name...