Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, mai 29, 2008

100 de păcate pe care mi le asum


Iau eu leapşa de la Mămică.

Aşadar, lucruri jenante pe care le-am făcut până în prezent a.d.
01) Am făcut cinste unora care nu merită.
02) M-am tăvălit în cocină.
03) Am urcat la Postăvaru.
04) Am condus fără permis.
05) Am urcat în Tour Eiffel.
06) Am pus mâna pe un şobolan.
07) Nu am făcut baie în şampanie.
08) Am spus "te iubesc" pentru că dădea bine.
09) Am făcut striptease.
10) Nu am făcut bungee jumping.
11) Am făcut nopţi albe şi am surprins răsăritul.
12) Am făcut caca pe câmp, în grup.
13) Am crescut iepuri pe care i-am mâncat.
14) Am mâncat legume din grădina proprie.
15) M-am îmbătat cu bere.
16) M-am uitat cu binoclul la vecine.
17) Nu pot să sughit.
18) Nu am câştigat niciodată la jocuri de noroc.
19) Mi-am fotocopiat faţa la xerox, fundul nu.
20) Am chiulit pe caz de boală, deşi eram sănătos tun.
21) Am spart geamuri.
22) Am făcut pipi în scara blocului.
23) L-am mângâiat pe Vasilică.
24) Mi-am împlinit câteva fantezii sexuale.
25) Încă nu mi-am împlinit alte câteva fantezii sexuale.
26) Am purtat conversaţii inteligente cu boschetari.
27) Am văzut eclipsa.
28) Nu m-am dat niciodată în mountaigne rousse.
29) M-am dat în spectacol pe ringul de dans, headbanging pe Boys, boys, boys de la Sabrina.
30) Am avut două harduri la calculator.
31) Nu am călcat în SUA.
32) Am făcut sex cu necunoscute.
33) Am furat scrumiere şi pahare din cârciumi.
34) Am furat semne de circulaţie.
35) Am furat un tomberon.
36) Am făcut autostopul.
37) Am făcut sex pe plajă.
38) Am votat prost.
39) Am sperat multă vreme că am calităţi speciale.
40) Cred că Batman există.
41) Am cântat karaoke.
42) Am cântat în ploaie şi sub duş.
43) M-am tăvălit în noroi.
44) M-am căsătorit.
45) Am făcut sex la locul de muncă.
46) Am apărut la Surprize, surprize.
47) Am cumpărat flori fără nici un motiv.
48) Am fumat iarbă.
49) Am mixat muzică aducându-mi soţia la disperare.
50) Am mâncat rechin.
51) L-am văzut în carne şi oase pe Daniel Făt.
52) Am fost cusut pe viu şi nu am plâns.
53) Am jucat rolul unui pitic şi am refuzat să port barbă pentru că aş fi fost singurul pitic bărbos.
54) Am cumpărat şi m-am jucat cu jucării de copii.
55) Am intrat cu roata din faţă a bicicletei într-o groapă proaspăt acoperită cu beton.
56) Am făcut poze în ipostaze neobişnuite.
57) Mi-am făcut soţia să plângă de nervi la vederea cadoului oferit de ziua ei.
58) Mi-am botezat câinii cu nume tâmpite: Enache şi Belizarie, ulterior rebotezaţi Bill şi Jack.
59) Am băut cafeaua cu un ministru.
60) Am moşit un câine.
61) Am scris poezie.
62) Nu mi-am făcut încă piercing.
63) Am făcut sex în tren, oral şi anal.
64) Am dormit mai mult de 24 de ore.
65) Am mâncat carne de câine.
66) Am plâns la Rocky 1, 2 şi 5.
67) Am făcut pipi pe colac.
68) Am făcut pipi într-un ceainic rococo.
69) Mi s-a publicat fotografia în presă.
70) Am adoptat gândaci.
71) Am citit Dostoievski.
72) Nu ştiu să joc cărţi (am citit Faulkner!)
73) Am furat un meniu dintr-un restaurant din Sibiu (Capitala Culturală Europeană 2007).
74) Am închis de mai multe ori computerul din buton.
75) Am fost DJ.
76) Am îndemnat la anarhie.
77) Am incendiat o pisică (moartă).
78) Am crezut multă vreme că EMO e o pasăre.
79) Am antrenat Hull City la FIFA 08.
80) Am câştigat cu Hereford Cupa Angliei cât încă era în liga a III-a şi în liga a II-a am câştigat Cupa UEFA.
81) Am adormit la Matrix.
82) Am citit Versetele satanice.
83) Am făcut caca pe mine.
84) Am pus în scenă teatru de păpuşi.
85) Am confecţionat păpuşi din ciorapi şi flotor de wc.
86) Am furat cărţi scriind deasupra numelui proprietarului Cu simpatie de la....
87) M-am lăsat de fumat.
88) Am ieşit pe stradă cu ciorapi de culori diferite.
89) Am fost amendat de către ITB.
90) Am dublat voci şi creat efectele sonore pentru teatru radiofonic - adaptare după Războiul Stelelor (nava prăvălită în apă era o prună aruncată în pahar).
91) Am umflat prezervative cu gaz metan.
92) Am iubit-o pe Madonna.
93) Am lipit pe capacul de la wc un abţibild cu Dinamo Bucureşti.
94) Am dormit împreună cu câini şi pisici.
95) I-am vândut actualei soţii un poster cu Modern Talking.
96) Nu mi-am cumpărat niciodată o umbrelă.
97) Mi-e scârbă de broaşte şi şobolani.
98) Nu am jucat niciodată PacMan.
99) Încă îl consider neconvingător pe Dumnezeu.
100) Am adunat monede dintr-o fântănă cu care am băut bere.

Acestea fiind zise tot nu cred că voi ajunge în iad după moarte. Asta ar fi ca şi cum ţi-ai cumpăra bilete la Năvodari şi te-ai trezi dus cu forţa în Madagascar...

Leapşa mai departe!

2 comentarii:

Zaza spunea...

Ai apărut la Surprize, surprize?

E la mişto, right?

Vasile Sensual spunea...

Nu bre, e pe bune, a fost impresionant, ziceai ca sunt la Casa Poporului, ca acolo am fost deci am termen de comparatie, ca daca as fi comparat cu Escorialul ar fi fost nepotrivit pentru ca acolo inca nu am ajuns. Fete frumoase, Andreea Marin pe atunci nemamica si logic neBanica...


Pleased to meet you, hope you guess my name...