Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, mai 26, 2008

Cum putea câştiga România Eurovision

Anul trecut, în cu totul alt spaţiu virtual încercam să generez reţeta piesei câştigătoare la Eurovision. Nu m-am schimbat deloc, la fel făceam după ce văzusem Rocky, vreo săptămâna am dat cu pumnul în pernele mamei şi jonglam o minge de tenis în drum spre şcoală. Pe urmă mi-a trecut. Nu s-a schimbat nimic. Până atunci aş fi zis că România ar fi putut câştiga Eurovision-ul dacă s-ar fi prezentat fie cu Grumaz, fie cu Naomi - travestitul, ambii cântând Nuareimportanţăce.

Acum reţeta pare a fi alta: acelaşi Nuareimportanţăce, de data aceasta în interpretarea unui Nuareimportanţăcine dar, atenţie, însoţit de VIP-uri româneşti de renume mondial. Să zicem Trăistariu cu ale sale iiiiiiiii-uri generate de ameninţarea tăierii omuşorului cu forfecuţa de unghii însoţit pe scenă de: Ilie Năstase care închide şi deschide umbrele, Nadia Comăneci, şpagatul pe o bârnă adusă pe scenă adhoc, Gică Hagi care ţine mingea pe picior, toate acestea alături de Costel Busuioc costumat în îngeraş, intonând din când în când câte un Ave Maria, în timp ce este balansat din înalt cu o cordelină supraelastică.

Am văzut ceva similar la Eurithmics, care, nu a câştigat cu There must be an angel mai nimic, cu excepţia unor teancuri de bani...

Eu cred că la anul se vor purta pe scenă animale !!!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...