Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, mai 28, 2008

Amintiri dorsale la preţuri de mâna a doua

Pe un site cu vânzări de maşini second hand am întâlnit deunăzi o sintagmă care mi-a dat de gândit: ladyowner. Acum nici nu ştiu cum să pun problema, să fie de bine sau de rău să moşteneşti o maşină condusă anterior de o doamnă? Dacă zic că ar fi un dezastru rezultă că sunt misogin şi că nu le acord doamnelor şanse egale, prin urmare tot ce îmi voi dori va fi să achiziţionez un autoturism condus de o doamnă, dar - şi doar atât îmi voi permite să cer în plus - să fie dotat cu driver seat with memory.

Sincer, nu ştiu cu ce se mănâncă asta, dar presupun că atunci când voi lua locul doamnei la volan, scaunul îi va transmite fundului meu amintiri desprinse din experienţa fundului doamnei. Da, m-am hotărât, cred că am destulă încredere într-o maşină condusă anterior de o şoferiţă.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...