Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, februarie 03, 2010

Raluca Lăzăruţ - Confessions of a nuclear housewife and mother


- Ralucuţa, ce vrei tu să te faci când o să fii mare?
Prinzând cu vârful degetelor tivul rochiţei plisate, Raluca începe să se clatine de pe un picior pe altul şi să declame languros:
- Când am să fiu eu mare o să vreau să mă fac doctoriţăăă (cu accentul pe a treia silabă) şi să mă mărit cu bărbatul potrivit care să fie înalt, frumos, blond, să aibă ochi albaştri, maşină şi casă. "Îmi doresc să devin mamă, o femeie nu e total împlinită până nu dă naştere unui copil. Când îl voi găsi pe cel care îmi va îngenunchea inima şi care va întruni calităţile pe care trebuie să le aibă tatăl copiilor mei, nimic nu mă va împiedica să devin mamă. Aş vrea să am o familie frumoasă, cu doi copii sănătoşi, isteţi şi cu o personalitate puternică, cărora să le fiu prietenă şi apoi mamă."
Oaspeţii, împreună cu familia încep să râdă:
- Ralucuţa, mamă, mai întâi trebuie să fii mamă ca să faci copiii şi de-abia pe urmă poţi să le fii prietenă.

Peste timp Ralucuţa avea să devină Raluca şi să declare toate aceste lucruri în presă, semn că nimic nu s-a schimbat. Şi când te gândeşti că se spune că bărbaţii se maturizează mai greu ca femeile. Aiurea. Ce e senzaţional în aceste maxime ale Ralucăi Lăzăruţ, declarate aici? La cum este prezentat articolul intuiesc următorul pas, probabil din ziarul de mâine, care va face senzaţie în presă. Numita Raluca Lăzăruţ va comite câteva crime în lanţ, după care se va urca în vârful Casei Poporului şi se va tăia tacticos cu drujba. Un moment care ne va şoca pe toţi cei care o ştiam pe Raluca fetiţă cuminte, cu idealuri roz. Acum, dând firul înapoi vom înţelege că era ceva putred în toată această declaraţie placidă. Era de fapt un semnal de alarmă, un strigăt de ajutor pe care Raluca spera să îl auzim şi noi, însă noi... nimic. Mesajul ei era: "aş vrea să am o familie nasoală, cu doi copii bolnavi, cretini şi cu o personalitate slabă!" Şmecheră, depresia îmbracă uneori ţinută de bal.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...