Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, februarie 03, 2009

Simona Sensual, un înger însetat de sânge

Trebuie să fiu foarte atent ca nu care cumva să mi-o iau pe coajă de la Simona Sensual, cea care îmi face numele de ruşine. Veţi avea dovada la sfârşitul postului, dar până atunci, citiţi disclaimerul de pe blogul acesteia, rogu-vă:
Vreau sa fac un anunt public ca incepand de azi orice insulta, jignire, calomnie etc in cadrul oricarei emisiuni tv va fi adresata CNA-ului o plangere.”

Vreau să fac şi eu un anunţ public, că începând de azi ar trebui ca în ţara asta să funcţioneze Poliţia Limbii Române, cei în culpă trebuind să ispăşească o pedeapsă ce presupune analiza sintactică şi morfologică a textelor din Playboy, de la apariţia în limba română şi până în prezent, şi toate acestea în piaţa universităţii. Recitesc disclaimerul celei care crede că goliciunea ei e mai sensuală ca blogul meu ca să mă asigur că nu va face o plângere, mă gândesc că tot la zidul de la Universitate ar fi cel mai bine, mai ales că după prestarea gramaticală, în drum spre casă Simona Sensual ar putea să facă o ”escară” la frunte chiar pe zidul anteprecizat. Acum zic ce am de zis: Simona Sensual este o agramată. Ea trimite doar semnale de exprimare, nereuşind să îşi ducă mesajul până la capăt. Ai zice că de la ecuaţiile care au promovat-o olimpică la matematică i se trage. Fals. Priviţi mai jos pentru a vă convinge de cele pe care le susţin:

Radical din 36. Dar de ce nu ar fi vorba despre un radical din 2009, ca mine?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...