Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, februarie 02, 2009

Operaţiunea "evacuaţi agregatul"

Gata, m-am executat, poză cu "agregatul" în preajma Crăciunului pentru a vă imagina de ce ne-am lepădat ieri cu destul de puţin chef. S-a tăiat crenguţă cu crenguţă, pentru a nu avea probleme cu gunoierii care luaseră de câteva zile cadavrele brazilor din decembrie, rămăşiţele fiind depozitate în saci menajeri. Trunchiul l-am păstrat în amintire. E bun de uscat la anul cărnaţi pe el, asta, evident, dacă mai pun vreodată în viaţa mea gura pe carne de porc. Lăsând gluma la o parte, ni s-a eliberat casa, vom putea continua proiectul cu "umple-mă mai departe cu produse de prost gust".
_____________________________________
Remarcaţi "postmodernismul agregatului 2008"! La poalele sale avertismentul cu "tensiunea ridicată".

Un comentariu:

Unknown spunea...

umpleti repede casa cu "produse de prost gust", sa nu vina cumva rudele de la tzicleni...


Pleased to meet you, hope you guess my name...