Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, noiembrie 15, 2011

Leapşa cu duete de la Akritura

Am primit această leapşa de la domnia sa Akritura, şi mă grăbesc să îi răspund. Ideea era să o dau mai departe şi să vă provoc să postaţi duetul preferat. Cum Fuego şi Irina Loghin au tot fost propuşi, m-am gândit că nu ar fi tocmai rău să promovez şi alte nume, mai puţin cunoscute. Şi iată-ne aşadar la Shane MacGowan şi Nick Cave şi "What a Wonderful World", mai ales că vine sezonul să ne dăm mai buni şi mai altruişti. Apropo de asta, lăsaţi-mă să mă laud că am single-ul, pe CD, pe care, fiecare dintre cei doi cântă câte un hit al celuilalt. Dincolo de piesa asta mai apare şi "Rainy Night in Soho", cântată de Nick Cave şi, credeţi-mă, e o bijuterie.




Enjoy!

P.S.

Cel de-al doilea duet este pe picior de egalitate cu primul, din păcate, neexistând clip aici, l-am lăsat pe final. Merită să îl ascultaţi: Bette Midler şi Tom Waits "I Never talk To Strangers" de pe minunatul album Waits "Foreign Affairs".










Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...