Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, februarie 25, 2011

Slot liber la vicii - aştept provincia

Există câteva update-uri şi mă grăbesc să vi le aduc la cunoştinţă. Ţigările. Da, mi-am revizuit discursul şi m-am lăsat de fumat. Am spus multă vreme că nu mă las de fumat pentru că îmi place. Ei bine, am ajuns în momentul în care nu-mi mai place, şi cum nu m-am autosodomizat niciodată, micile autoflagelări de genul "tăiatului unghiilor din greşeală puţin în carne" nu se pun la recensământul ăsta, am renunţat cu dragă inimă la acest lucru. Oricum, ce e interesant ori de câte ori moare câte un viciu este pariul tacit ce poate lua naştere şi curiozitatea: oare cât o să mă ţină, oare "this time is for good?" Ultima dată a durat un an şi jumătate. Acum sper să dureze măcar un an şi şapte luni. Lăsatul de fumat, despre el vorbeam. Aşadar s-a întâmplat acum vreo 3 săptămâni, într-o bună dimineaţă. Ideea e că habar nu ştiu ce o fi în capul meu că am încercat să renunţ nu la unul, ci la două vicii, simultan. Şi la ţigări şi la cafea. Nu am mai băut cafea până ieri când am dat din nou iama în respectivele cutii. Mi-a fost teamă că aroma cafelei mă va îndemna să aprind din nou o ţigară, şi iată că nu a fost aşa. Pur şi simplu nu mai fumez şi mi-e cu mult mai bine.

Dar acum să revin la ideea de bază: viciile. Cică ar rămâne constante. Chiar dacă nu ar fi aşa varianta asta îmi oferă o alternativă la lăsatul de fumat. Am liber la un viciu nou. Colecţia de maşinuţe matchbox şi majorettte datează de circa un an, deci, cu vechimea aferentă rămâne un viciu intangibil iar colecţia de machete vintage, din tablă intră la aceeaşi categorie, cât despre colecţia de muzică: audio plus concerte live video, mai veche de 20 de ani, nici să nu mai vorbim. Nu ştiu dacă v-am spus, dar mă voi repeta, am un singur tricou cu autograf original, cel al lui Cesinha pe minunatul tricou al Rapidului, înrămat, frumos, iar momentan nu există nici o şansă să îmi continui acest viciu din lipsă de spaţiu pentru panotare. De asemenea o groază de afişe cu semnături. Să le punem pe toate în aceeaşi categorie. Gadgeturile nu intră la categoria viciu. Ele sunt o necesitate. Gadgeturile sunt organul meu sexual modern. My I-penis (pronunţat AIPENIS): mobilul Sony Ericsson cu androId, ipodu sau ultima achiziţie: KIndle-ul meu cel de toate zilele. Despre Kindle probabil în postul următor, aveţi puţintică răbdare.

Acum am nevoie de sprijinul vostru, pentru că am un slot liber. Ce viciu nou să mai adopt? Aştept sfaturi.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...