Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, februarie 23, 2011

Încă o leapşă de verificare: VasileSensual încă mai are sentimente

Am o leapşă de achitat la Akritură, aşa că, la oase băieţi:

SUNT cam aprig la mânie. O să cadă, n-am griji...
AŞ VREA să am un tatuaj. Sau două. Unul ar putea fi ceva mai ascuns marelui public.
PĂSTREZ în ramă un bilet la concertul ab4 în Budapesta. Sper să nu uit când vin în Bucureşti să iau un autograf pe el.
MI-AȘ FI DORIT, să am o insulă. Aş fi populat-o cu tot felul de animăluţe, anual ceva festivaluri rock. Apă şi verde.
NU ÎMI PLACE mâncarea de fasole verde şi de castraveţi.
MĂ TEM de binevoitori şi de amabili. Scuipă-mă în faţă de la prima întâlnire şi sunt sigur că vom avea o prietenie trainică.
ÎMI PARE RĂU că mi-am mai luat-o cu o pereche de prieteni. Puteam să zic 2 prieteni dar nu ar fi fost corect pentru unul din ei, nu ştiu încă cine. Aşa că zic: o pereche. Unul dintre ei e mai rău ca celălalt şi se livrează la pachet.
ÎMI PLACE să dorm după-amiaza, în week-end. În momentul de faţă vorbim despre un adevărat El Dorado.
NU SUNT pretenţios.
CÂNT sub dus întotdeauna şi mai nou de fiecare dată când vreau să îmi amuz fiul. Adică întotdeauna.
NICIODATĂ nu ma plictisesc de serialul Shameless. E noua mea pasiune vinovată-
RAR nu sunt avocatul diavolului. Şi când te gândeşti că de cele mai multe ori o fac din milă şi că mila e cel mai degradant sentiment.
PLÂNG doar la Rocky, toată seria.
SUNT CONFUZ de fiecare dată când sunt trezit de telefon.
AM NEVOIE de gumă de mestecat, întotdeauna când mă aşez la volan. În schimb nu mai am nevoie de ţigări...
AR FI TREBUIT să port părul lung. Şi cercel în ureche. Din păcate la început suntem prea mici iar mai apoi mult prea mari.
AȘ PUTEA să fac orice mâncare, dacă mă asistă cineva. În orice caz, în comparaţie cu alţii care chiar fac, eu întotdeauna mai şi strâng după mine, aşa că, dacă într-o bună zi mă voi apuca serios de treaba asta cred că îi voi bate lejer la fundul gol pe mulţi.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...