Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, martie 31, 2010

Jimmy Cserkesz şi Mandela (Organic Duo) şi-au urcat Avatarurile în Locomotiva Jazz


Vineri, 26 martie 2010, Budapesta, Kultea. Încă o Locomotivă Jazz, de această dată cu Organic Duo (Jimmy Cserkesz - chitară şi Marius Gagiu/Mandela - flaut) şi iată că întrebarea mea: "este Avatar o ficţiune sau povestea se bazează pe cazuri reale?" a reclamat dintr-o dată un răspuns: Am asistat la un concert în care Avatarurile lui Jimmy şi Mandela au demonstrat cât este de important Avatarul în viaţa noastră, cea de toate zilele, pentru că ceea ce am ascultat depăşea cu mult barierele jazzului şi chiar ale new-age-ului. Este vorba despre compoziţiile celor doi, care sper să poată fi în curând ascultate legal sub brand-ul Organic Duo, piese care mie personal mi-au dat senzaţia că asist la o abordare neoSurmann-Krog. De mult nu am mai avut ocazia să decelez muzică în stare pură la fiecare 10 secunde, de parcă fiecare astfel de secvenţare ar putea uşor constitui o temă muzicală în sine. Senzaţia pe care mi-a lăsat-o Organic Duo este că fiecare alegere muzicală a lăsat în urma sa alte câteva variante posibile şi poate chiar mult mai bune.

Am aflat aşadar, vineri seară, răspunsul la întrebare. Avatar nu este o ficţiune! Ei, Avatarii, există şi se află printre noi. Din păcate lumina albastră este atât de rară în zilele noastre încât nu mai reuşim să îi distingem. Dar există. Jimmy Cserkesz şi Mandela sunt dovada vie. Nu ştiu dacă sunt neapărat panteişti şi sincer, nici nu mă interesează, în mod cert însă au capacitatea de a face muzică din orice.

mulţumiri Rekai pentru copyright

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...