Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, martie 16, 2010

"Bomba sexy" faţă cu echivocul



Sper că aţi urmărit filmuleţul de mai sus. Dacă nu, opriţi-vă acum, vizionaţi-l, după care citiţi mai departe.

Mie personal cel mai mult mi-a plăcut faza cu "cum îţi zic prietenii?" Nu tu un poc, un bum, un vrum, un tic-tac bum, pur şi simplu "uite bomba". Să luăm o altă situaţie, să spunem că unul dintre bunii mei prieteni, uite, Berbecu, de pildă, vine într-o bună dimineaţă la o cafea şi îmi spune: "ştii berbecule, eu sunt Superman". După care iese din local şi pe geam zăresc o siluetă roş-albastră dispărând ca fulgerul din raza mea vizuală. A doua zi, eu în loc să îl salut cum se cuvine, imitând una dintre posturile prin care Superman a devenit celebru, le zic prietenilor mei: uite-l pe ăla care şi-a pus chiloţii invers. Cam aşa şi cu "bomba sexy".

Explicaţii găsesc destule şi acum încerc să le analizez. Una ar fi că spectaculosul nu ne mai uimeşte. Să fii prieten cu o bombă, mai ales una sexy mi se pare ceva fantastic, dar cred că numai mie, pentru că vecinătatea cu atâta fantasy, cu elfi sau cu vampiri, a ajuns să ne facă imuni. În tinereţea mea şi nu chiar acum câteva secole, vecinătatea cu o "personalitate" se cerea sărbătorită. Îmi amintesc de o scenă memorabilă din "Mars Attacks" când în final, Danny DeVito se manifestă zgomotos la întâlnirea cu Tom Jones, interpretându-şi propriul rol, pe care îl întreabă, dând din mânuţe a fericire: "aren't you the one with: It's not unusual to be loved by annyone..." S-au dus acele vremuri. Acum o avem printre noi pe însăşi "bomba sexy" şi o strigăm simplu "bomba". Degradant.

O altă explicaţie ar fi aceea că prietenii în cauză au simţul umorului mult mai dezvoltat, prin urmare preferă abrevierea deoarece astfel reuşesc să se abţină de a exploda în râs. Mai trist este că "bomba sexy" şi-a luat în serios porecla, ceea ce ar putea duce din partea ei la o catastrofală implozie. Ce ar fi fost dacă Hagi şi-ar fi luat în serios porecla de "rege" şi ar fi început să umble pe străzi în hlamidă, cu sceptru şi cu coroană regală pe cap.

Şi o altă explicaţie este aceea că, iată, se pare că simbolismul poate fi nociv. "Bomba sexy" vede "pietricelele" - ce suav vorbeşte dumneaei de svarovschi" - dar nu le înţelege sensul. Simbolismul falusului a derutat-o pe inocenta domniţă. Ca să fiu insinunat m-aş întreba dacă aceasta chiar întreţine relaţii sexuale cu fotbalistul Stelei, sau habar nu are de reprezentarea simbolică a unui falus, deoarece se reyervă pentru astfel de descoperiri pentru noaptea nunţii.

În concluzie empatizez şi eu cu cohortele de cititori care se întreabă de unde până unde "bombă sexy". Cred că răspunsul stă în cerneală. Bombă sau nu, prezenţa acesteia în mondenitatea românească declanşează ejaculări nemăsurate... de cerneală.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...