Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, noiembrie 05, 2009

"The wrong hole" for another right campaign


Prin anul 2000, când nu mai eram demult copil, îmi amintesc că lucram într-o formă de tristă amintire. Singurul lucru cu adevărat special era că beneficiam, lucru destul de rar pe atunci de un mare acces la informaţie. Prin urmare , fiind un tip curios de felul meu, nu am pregetat nici o secundă să mă familiarizez cu toate prostiile posibile, muzicale şi nu numai. Dar muzical vorbind, pentru că la asta vroiam să ajung atunci l-am descoperit pe Adam Sandler, cântăreţul şi ale lui aberaţii de fond. Iar acum pe DJ Lubel pe care vi-l împărtăşesc şi vouă dintr-un altruism care numai mie mi se întâmplă.

Toate ca toate, însă la finalul clipului, se ridică o întrebare firească: cum stă cu încrederea de sine Taryn Southern, domnişoara din imagini, care tocmai a descoperit "farmecul wrong hole" (în particular câştigătoare a unei competiţii American Idol)? Cât de repede se va obişnui aceasta cu statutul de "wrong hole", poreclă care bănuiesc că deja i se atribuie nu numai în cercurile intime? Se va obişnui până la urmă, sau sfârşitul acesteia va fi la fel de tragic precum cel al lui Vanilli, prietenul lui Milli din celebrul duo al anilor '80? Pronosticul meu este că da, aceasta va trece cu brio peste această sincopă, mai ales dacă ţinem seama de faptul că după "Hott 4 Hill", aceasta a avut totuşi puterea să clameze sus şi tare că nu este lesbiană. Faptul că s-a prefăcut pentru a milita astfel pentru Hillary Clinton o absolvă de sperjur, cum ar trebui să o absolve şi de porecla de "wrong hole".

Ambele campanii ale lui Taryn au avut loc pentru o cauza dreaptă!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...