Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, noiembrie 16, 2009

Jurnalismul românesc interzis ”domnișoarelor”

Aseară am avut un moment de rătăcire. Am deschis televizorul pe Antena 1, amintindu-mi că ”doar la Carpatos eu mă distreeeez...”. Stupoare, în platou două individe care se consideră jurnaliste: Eveline Badea de la Click și Ioana Popescu de la OTV aflate într-un conflict care până la urmă a rămas înconjurat în mister. Mi-am spus: acum voi urmări un meci de box. Din păcate m-am înșelat, căci ceea ce ar fi trebuit să fie un schimb sportiv de pumni s-a transformat într-un schimb nesportiv de rufe murdare, aruncându-și una alteia cu chiloți jegoși, ciorapi puturoși și rupți în dreptul degetului mare, sutiene transpirate și în cele din urmă cu tampoane îmbibate. Mult mai coerentă și clar frustrată de faptul că ”a terminat filologia” pe vremea când se băteau douăzeci și ceva pe un loc, Eveline Badea a avansat în această seară un concept nou, acela de ”mult mai domnișoară”. Nici acum nu îmi vine să cred că aproape 40 de ani am ocolit acest instrument de măsurare al utilizării organului sexual de acuplare: mult mai domnișoara. Îi mulțumesc însă Evelinei Badea, pentru că dincolo de toată țigăneala lipsită de noimă din această seară mi-a adus în atenție existența unui blog ce îi aparține Ioanei Popescu și care, într-adevăr, este un tezaur de stupizenie. Zilele următoare îl voi răsfoi mai atent, promit.

Până atunci însă iată o monstră de acuratețe jurnalistică din partea otevistei: ”Restaurantul Fenicia din Braila – are mancarea cea ma buna de pe litoral, poate chiar mai buna decat la La scoica de la Constanta” zice Ioana Popescu pe blogul său propriu și personal.” Litoral, adică pe marginea apei, trag eu concluzia. Trebuie să o contrazic pe Ioana Popescu, cea mai bună mâncare de pe litoral e tot la Hanul lui Manuc, pe cheiul Dâmboviței.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...